استایل با کت جین مردانه | با کت لی مردانه چی بپوشیم

از زمانی که پارچه لی راه خود را در صنعت پوشاک و مد باز کرد محصولات زیادی با آن تولید و روانه بازار شد. یکی از آن محصولات که بسیار هم محبوب است کت جین است. در این مقاله قصد داریم انواع استایل با کت جین مردانه را بررسی کنیم و در آخر به جواب این سوال که با کت جین چی بپوشیم برسیم. هر چقدر که مد پپیشرفت میکند تنوع بیشتر از این محصول را مشاهده میکنیم. این پارچه آنقدر محبوب است که تعداد زیادی از مردم در طول سال مخصوصا در پاییز و زمستان بیصبرانه منتظر کالکشنهای جدید هستند تا انواع شلوار و کتهای لی را ببینند و خرید کنند.

 

استایل مردانه با کت جین

 

راهنمای ست کردن کت جین مردانه

این محصول فوق العاده جذاب بیشتر در استایل کژوال، اسپرت و خیابانی استفاده میشود. اگرچه مدلهای رسمی تر هم وجود دارد اما در کل به عنوان یک لباس غیر رسمی آن را میشناسیم. برای ست کردن کت جین مردانه نکاتی را باید دقت کنید که در ادامه بیشتر به آن میپردازیم اما همانطور که در همه مقاله ها گفتیم هیچ اصل و قانونی مطلق نیست، آنچه را بپوشید که از پوشیدنش لذت میبرید. برای ست کردن کت لی آپشنهای زیادی وجود دارد، شاید یکی از خصوصیات بارز این لباس هم همین است که خیلی راحت با لباسهای دیگر ست میشود. به غیر از این که به تنهایی میتوانید بپوشید در زیر آن انواع تیشرت، پیراهن و هودی مردانه هم قابل ست کردن است. در واقع استایل با کت جین مردانه هماهنگی میان ریز به ریز پوشش شماست. در طراحی کلی از نظر تعداد جیب، کوتاه یا بلند بودن و یا قواره (لش یا فیت) انوع مختلفی دارد که بیشتر در رنگهای آبی، ذغالی و مشکی تولید میشوند.

 

ست کردن کت جین

 

استایل با کت جین آبی

اگر بخواهیم این لباس پرطرفدار را با توجه به رنگبندی تقسیم کنیم قطعا یکی از رنگهایی که باید بررسی کنیم و خیلی زیاد تولید میشود رنگ آبی است. جین آبی چه برای شلوار و چه کت در طیفهای گسترده با طرحهای مختلف، ساده و زاپدار به بازار عرضه میشود. خیلی ها رنگ آبی روشن را برای فصول گرم سال میپوشند و بر این باورند که در پاییز و زمستان باید از رنگهای تیره استفاده کرد. در صورتی که در هارمونی رنگها، آبی با رنگهای زرد و نارنجی که رنگهای پاییزی هستند تکمیل میشود. در هر صورت رنگ آبی را برای لباسهایتان در کل سال میتوانید استفاده کنید.

 

استایل با کت جین آبی

 

کت جین آبی با شلوار جین آبی یخی

خیلی از دوستان به سادگی در لباس پوشیدن علاقه دارند و از بالاپوش گرفته تا کفششان را یک رنگ انتخاب میکنند. به این نوع استایل تک رنگ مونوکروم گفته میشود که خود جای بررسی دارد و باید مفصل به آن پرداخت. برای ست کردن کت لی آبی با شلوار همرنگ خودش چند گزینه دارید.

 

ست کت جین آبی با شلوار جین آبی

 

شلوار و کت دقیقا همرنگ

میتوانید هر دو را دقیقا از یک نوع پارچه و کاملا یک رنگ انتخاب کنید. در این صورت پیشنهاد میکنم که کتونی و لایه زیر کتتان (تیشرت، هودی، و یا پلیور مردانه) رنگی متضاد داشته باشد. اگر رنگ جین روشن باشد با رنگ سفید هم کاملا ست میشود و میتوانید از کتونی سفید در استایلتان بهره ببرید اما سعی کنید تعادل را رعایت کنید و بیش از حد همرنگ نپوشید.

رنگ را در استایلتان با کت جین جدی نگیرید

بالای متن توضیح دادیم که در استایل کژوال یا اسپرت شما آزادی و انتخاب بیشتری برای ست کردن لباسها دارید. خود این لباس آنقدر توجه دیگران را جلب میکند که در نگاه اول کسی متوجه نمیشود آیا هارمونی رنگ را رعایت کردید یا خیر. در واقع کتهای لی معادلات را بر هم میزنند و یک بالاپوش ساختارشکن هستند. در ادامه چند نمونه برای مثال و تکمیل توضیحات آورده ایم.

تیشرت سفید با کت لی

برای کت آبی گفتیم که میتوانید از تیشرت سفید برای لایه زیری استفاده کنید. همین نکته برای کتهای مشکی و ذغالی هم صدق میکند. در واقع تیشرت سفید ساده بهترین لایه اصلی است که شما میتوانید همراه با پیراهن، کاپشن، کت و یا سویشرت جلوباز یا یک بلوز مردانه شیک بپوشید. بعضی از رنگهای پرکاربرد مانند سفید، مشکی، طوسی که خنثی هستند و با بقیه رنگها تکمیل میشوند را به عنوان لایه اول در هر تیپ و استایلی میتوان استفاده کرد. کت لی مردانه با ضخامتهای مختلف جهت استفاده در هر فصلی تولید میشود. اما بیشتر در بهار و پاییز از ترکیب تیشرت و کت جین بدون خز بهره میبریم.

 

تیشرت سفید با کت جین

 

ست هودی با کت لی

آنقدر ست کردن هودی و کت جین جذاب است که خیلی از کتهای جین را کلاهدار تولید میکنند. جلیقه لی را هم مخصوص ست کردن با هودی مردانه طراحی و تولید کردند. کلاه هودی یک آپشن فوق العاده است که رنگ و لعاب خاصی به تیپ شما میدهد حتی اگر از آن استفاده نکنید. سعی کنید از هودی ساده در زیر کت استفاده کنید. هودی طرحدار زمانی که چند لایه روی هم میپوشید زیاد جالب به نظر نمیرسد. نکته بعد در این ست این است که حتما از هودی ای استفاده کنید که سایزتان باشد نه زیادی آزاد و نه خیلی فیت. اگر قواره لش باشد در زیر کت جمع و چروک میشود و تیپتان را به هم میریزد. اگر خیلی کوچک هم باشد که قد کار کوتاه باشد ظاهر زیبایی نخواهد داشت. البته خانومها میتوانند از هودی کراپ در زیر استفاده کنند. در مجموع زمانی که اندازه لباس را دقیق در نظر بگیرید تیپ و استایل جذابتری خواهید داشت.

 

ست هودی با کت جین

 

کت جین یقه خزدار با یقه اسکی

یک استایل بینظیر برای روزهای سرد زمستان ست کت لی خزدار و یقه اسکی است. در آستر کاپشن های جین ارجینال از پارچه شرپا استفاده میشود. شرپا (sherpa) پارچه ای شبیه به پشم گوسفند است که ضخامت بالایی دارد. از خود این پارچه به تنهایی محصولاتی مانند هودی و لباسهای گرم تولید میکنند. حال در نظر بگیرید با جین ترکیب میشود که حاصل آن یک کاپشن فوق العاده است. کاپشن لی را هم به صورت یقه خز و هم ساده تولید میکنند که در مدل اول همان آستر لباس (شرپا) تا روی یقه کار میشود و در لبه بالای یقه مشخص است. ترکیب این مدل کاپشن لی با یقه اسکی در عین زیبایی گرمای زیادی هم دارد، بسیار مرسوم است و با رنگهای مختلف میتوانید آن را امتحان کنید.

 

ست کت جین یقه دار با یقه اسکی

 

ست کردن کت لی ذغالی و مشکی :

رنگ زغالی و مشکی دو رنگ پر فروش و کاربردی هستند که بسیار همه پسند هست. بهترین ترکیب ست برای استایل شما با این دو رنگ امکان پذیر است به این دلیل که با تمام رنگها همخوانی دارند. میتوانید رنگ مشکی را برای کت جین و شلوارتان انتخاب کنید و رنگ لباسی که زیر کت می‌پوشید را با رنگ کفشتان ست کنید و یا به تنهایی یک هودی یا دورس رنگی زیر کت بپوشید. همین موضوع در مورد رنگ زغالی هم صادق هست.

 

استایل با کت جین ذغالی

رنگ ذغالی در پوشاک جزو پرفروشترین و محبوبترین رنگهاست. همانطور که در بالا گفتیم به علت خنثی بودن این رنگ به راحتی با هر رنگ دیگری ست میشود. پیشنهاد میکنم کت زغالی را با تم سفید مشکی در تیپتان استفاده کنید اما هر از گاهی قانون شکنی هم بد نیست. تم سفید و مشکی و یا استایلهای مونو کروم آنقدری خلاقیت نیاز ندارند.

 

استایل با کت جین مشکی و زغالی

 

استایل مشکی با کت جین :

یکی از جذاب ترین و خاص ترین استایل ست مشکی و کت جین آبی یا زغالی هست. طوری که لباس و شلوارتان کاملا مشکی باشد، یک کت جین آبی را به این استایل اضافه کنید و نتیجه را ببینید. رنگ مشکی و رنگ آبی به دلیل کنتراست بالایی که دارند تضاد را در تیپ شما بوجود می‌آورند. چشیر بودن و جذابیت این استایل باور نکردنی هست و به شما پیشنهاد میکنم که آن را امتحان کنید.

 

ست مشکی با کت جین

 

ست پیراهن مردانه با کت جین :

پیراهن های چهار خانه پشمی یکی از ترند هایی هستند که همیشه روی مد هست و هیچگاه تکراری نمیشود. بعضی از پیراهن ها کلاهدارند و بعضی بدون کلاه که هر دوی آنها قابلیت ست شدن با کت جین را دارند. در این حالت می‌توانید پیراهن را هم داخل شلوار قرار دهید و هم روی شلوار و اگر از کت شما بلندتر باشد مشکلی ندارد و نیازی نیست که حتما یکسان باشد.

 

ست پیراهن با کت جین

 

 

  • الهام آریان
  • آذر 24, 1402
  • 440 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...