استایل برد پیت | لباس پوشیدن به سبک برد پیت - تک تیشرت | فروشگاه اینترنتی پوشاک اسپرت

استایل برد پیت و نحوه تیپ‌زدن او، مورد توجه و استقبال شدید طرفداران مد و فشن و رسانه‌ها قرار دارد و الگوی تعداد بی‌شماری از جوانان در سراسر جهان است. حتی تیشرتهای او و طرح هودی و دورس مردانه برد پیت ایده ای برای تولیدکنندگان پوشاک است تا نظر جوانان را جلب کنند.

تیپ‌زدن به‌شیوه هنرپیشه‌ای مانند برد پیت، برای اغلب طرفداران او و افرادی که تمایل دارند به سبک او لباس بپوشند، اهمیت بسیار زیادی دارد.

در ادامه درباره شیوه لباس ‌پوشیدن به سبک برد پیت و استایل کژوال و استریت وی توضیح می‌دهیم.

 

استایل برد پیت

 

استایل کژوال چیست؟

استایل کژوال را می‌توان ساده‌ترین و راحت‌ترین استایل دانست که برای مهمانی‌ها، دورهمی‌های خودمانی و استفاده روزانه بسیار مناسب بوده و برای دختران و پسران قابل اجرا است.

در سال‌های اخیر، ستارگان هالیوود و سلبریتی‌ها نیز به این سبک علاقه نشان داده‌اند و از آن استفاده می‌کنند. برای مثال می‌توانید تصاویر زیادی از استایل برد پیت و دیوید بکهام و دیگر مشاهیر با پوشاک کژوال تیشرت و هودی و سویشرت مردانه مشاهده کنید.

لباس‌های کژوال حالت رسمی ندارند و دارای وزنی سبک هستند. این تیپ برای مجلس‌ها و مراسم‌ها رسمی مناسب نیست. شما با استایل کژوال می‌توانید به کافی‌شاپ، سینما، پارک و به‌طور کلی هر مکان و محفل غیررسمی بروید.

استایل کژوال برای استفاده طولانی‌مدت بسیار مناسب است و باعث خستگی نمی‌شود. توجه داشته باشید هر لباس راحتی را نمی‌توانید کژوال بنامید.

 

بامبر بیسبالی برد پیت

 

برای داشتن استایل برد پیت به سبک کژوال باید چه کارهایی انجام دهیم؟

برای لباس ‌پوشیدن به سبک برد پیت باید به فرم بدن، رنگ پوست، رنگ لباس‌ها و  جنس آن توجه کنید. پوشاک کژوال عمدتا از جنس پارچه‌های نخی، کشی، کتان، جین، پنبه و به‌طور کلی هر پارچه سبک، نرم و لطیف است.

انواع شلوار جین، هودی لش، ژاکت بلوز، تیشرت لش، صندل و کتانی‌های راحت تشکیل‌دهنده تیپ کژوال برای بانوان و انواع شلوار کتان و جین، بلوز، پولوشرت، هودی، کت تک، ژاکت، کتانی‌ها، ونس‌ها و کفش‌های راحتی از اجزای استایل کژوال برای آقایان هستند.

اگر می‌خواهید برای داشتن استایل کژوال، مدل لباس برد پیت را الگو قرار دهید، از ست تی‌شرت و شلوار خاکستری، بژ یا کرم‌خاکی‌رنگ، استفاده کنید‌.

 

استایل لشی برد پیت

 

هر فرم اندام برای داشتن تیپ کژوال به‌شکل برد پیت باید به‌صورت زیر عمل کند:

  • فرم گلابی: این افراد باید از پیراهن‌های دارای یقه‌ مربع، یقه باز، Aشکل و شلوارهای بگ استفاده کنند.
  • فرم سیب: استفاده از پیراهن‌های کاملا گشاد، یقه ۷، پیراهن‌هایی که از زیر سینه گشاد می‌شوند و بستن کمربند در بالای کمر به این افراد توصیه می‌شود.
  • ساعت شنی: پیراهن یقه‌گرد، شلوارهای گشاد، راسته و فاق بلند برای این اشخاص مناسب است.
  • مستطیلی: انتخاب لباس‌های یقه 7، یقه آبشاری، و شلوار جین مام استایل و مام فیت برای این اندام پیشنهاد می‌شود.
  • مثلثی: استفاده از شلوارهای دمپا و شلوار اسلش و پیراهن‌های یقه 7، تیپ این افراد را بسیار جذاب می‌کند.

برای داشتن استایل کژوال باید رنگ پوست خود را در نظر بگیرید. کسانی که دارای رنگ پوست سرد هستند می‌توانند لباس‌های با رنگ یاسی، ارغوانی، بنفش، صورتی، آبی، فیروزه‌ای و سبز بپوشند.

پیشنهاد می‌شود کسانی که رنگ پوست گرم دارند از پیراهن‌های قهوه‌ای، عسلی، قرمز، زرد، نارنجی و طلایی استفاده کنند.

اگر شما رنگ پوست خنثی دارید، در انتخاب رنگ البسه خود، محدودیت نخواهید داشت. مانند برد پیت در استایل کژوال از اکسسوری‌های ساده مانند زنجیر، دستبندهای شکیل و ساده و انگشترهای بدون نگین و سنگ استفاده کنید. همچنین سعی کنید مانند وی مدل موی ساده، مرتب و آراسته داشته باشید.

برای داشتن تیپ استریت باید از چه پوشاکی استفاده کرد؟

اخیرا در بررسی استایل برد پیت، می‌توان علاقه وی را به سبک استریت یا مد خیابانی مشاهده کرد. در استایل استریت قواعد خاصی وجود ندارد و هر فرد متناسب با سلیقه شخصی خود، تیپش را می‌سازد.

تنوع بالا در طرح و رنگ، راحتی، فرم مردانه داشتن، استفاده از رنگ‌های روشن و اهمیت ویژه به کتانی از ویژگی‌های مهم این سبک است.

برای داشتن استایل خیابانی یا استریت باید به موارد زیر توجه داشته باشید:

  • استفاده از شلوار ساق‌کوتاه
  • پوشیدن پیراهن‌های طرح‌دار
  • استفاده از پیراهن سفید آستین‌کوتاه یا آستین‌بلند
  • استفاده از اکسسوری‌های خاص و جذاب اما به‌اندازه مانند زنجیر، انگشتر و دستبند

استایل برد پیت یا مدل استریت چه مشخصاتی دارد؟

از سال ۲۰۲۰ به بعد این سبک از لباس‌پوشیدن را در برخی از تصاویر برد پیت می‌توان مشاهده کرد. این سبک لباس‌پوشیدن برای فردی مانند برد پیت که در انتخاب تیپ خود جسورانه و برطبق سلیقه فردی عمل می‌کند، بسیار مناسب است.

برای داشتن استایل استریت مانند برد پیت، می‌توانید از شلوار کتان راسته، دمپا پاکتی یا مام استایل قهوه‌ای تیره، تی‌شرت سفید و یک پیراهن کتان خاکستری یا خاکی رنگ استفاده کنید.

در استایل استریت محدودیتی وجود ندارد و می‌توانید از شلوارهای بگ، لش، جاگر، پیراهن‌های چهارخانه، تی‌شرت هاوایی و سویشرت بیسبالی به شرط رعایت تناسب رنگ آنها استفاده کنید.

 

لباس پوشیدن برد پیت

 

ویژگی استایل برد پیت چیست؟

این بازیگر فوق‌العاده جذاب و محبوب غالبا از لباس‌های ساده استفاده می‌کند و به رنگ‌بندی آنها کاملا توجه دارد. او لباس‌های ساده خود را کاملا هوشمندانه انتخاب می‌کند و به هماهنگی طرح و رنگ آنها با فرم بدن خود اهمیت می‌دهد.

اصلی‌ترین ویژگی پوشاک برد پیت، عدم وجود طرح و نقش برروی آنها است. این ستاره هالیوودی تیپ کژوال، استریت و اسپرت خود را با لباس‌هایی راحت، ساده، شیک و خوش‌رنگ اجرا می‌کند.

پیراهن‌هایی که بر تن برد پیت مشاهده می‌شود، همگی بسیار باکیفیت و خوش دوخت هستند. اتوکشیده‌بودن، تمیز و مرتب‌بودن از دیگر ویژگی‌های برجسته تیپ برد پیت است.

چرا استایل برد پیت محبوب است؟

برد پیت، این ستاره ۵۸ساله هالیوود سال‌های طولانی است که جزء خوش‌پوش‌ترین و جذاب‌ترین افراد جهان شناخته می‌شود‌. دلیل محبوبیت استایل وی، اهمیت ویژه او به انتخاب دقیق لباس‌ها، آرایش موها، سلامت جسم و پوست و داشتن ورزش منظم است.

برد پیت به نشستن لباس برروی اندامش توجه ویژه‌ای دارد و تمام ست‌هایی که می‌زند، متناسب با فرم هیکل و سایزش است.

در استایل برد پیت از چه رنگ‌هایی استفاده می‌شود؟

برد پیت اغلب از رنگ‌های خنثی و رنگ‌هایی مانند طوسی، کرم، مشکی، خاکی، بژ، سفید، سورمه‌ای در استایل‌های کژوال خود استفاده می‌کند و لباس‌های با رنگ جیغ و روشن خیلی کم (تنها در استایل استریت) می‌پوشد.

پوشاک مورد استفاده برد پیت در یک طیف رنگی قرار دارد و عینک دودی‌های شیک متناسب با فرم صورت خود انتخاب می‌کند.

جمع‌بندی

استایل برد پیت این ستاره هالیوودی مشهور در سراسر جهان دارای قواعد خاصی است. در سبک لباس‌پوشیدن وی اعم از مدل کژوال، استریت، اسپرت و رسمی می‌توان مشخصات یکسانی را مشاهده کرد.

مهم‌ترین ویژگی تیپ کژوال، اسپرت و استریت وی، سادگی، راحتی و تناسب رنگ است. برای لباس‌پوشیدن به سبک برد پیت، باید به نکاتی مانند تناسب لباس مد نظر با فرم هیکل خود، سازگاری رنگ آن، کیفیت و اتوکشیده‌بودن آنها توجه داشته باشید‌.

  • الهام آریان
  • مهر 12, 1402
  • 420 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...