راهنمای نحوه ست کردن استایل مردانه با رنگ سبز

نظر شما در مورد استایل مردانه با رنگ سبز چیست؟ سبز یکی از رنگ های ترند امسال است که طرفداران زیادی پیدا کرده است. شاید خانم ها بیشتر از این طیف رنگی استفاده می کنند اما باید بدانید این رنگ در بین آقایان نیز بسیار محبوب و پرطرفدار است. شاید بسیاری از آقایان به دلیل عدم آگاهی در خصوص نحوه و اصول ست کردن لباس سبز، این رنگ را به استایل خود راه ندهند. ما در این بخش تصمیم داریم تا راهنمای ست کردن لباس مردانه با رنگ سبز را در اختیار شما قرار دهیم. با مطالعه این بخش می توانید به سادگی لباس سبز را با رنگ های دیگر ترکیب کنید و استایل خاص و شیکی داشته باشید. بریم ببینیم با رنگ سبز چی بپوشیم؟

 

استایل مردانه سبز

 

استایل مردانه با رنگ سبز مناسب کدام دسته از آقایان است؟

استایل مردانه با رنگ سبز تیره مناسب آقایان با رنگ پوست روشن است. اگر شما جزو آن دسته از آقایانی هستید که پوست روشن و یا گندمی دارند، سبز تیره و طیف های رنگی آن را به شما توصیه می کنیم. اگر رنگ پوستتان تیره است، می توانید از سبزهایی که طیف رنگی تقریبا روشنی دارند، استفاده کنید. البته این موضوع اهمیت بسیار زیادی دارد که شما لباس رنگ سبز را با چه رنگی ترکیب کنید. حتی اکسسوری هایی که در استایلتان استفاده می کنید، می توانند رنگ لباستان را جذاب تر نشان دهند. پس با در نظر داشتن این موضوع می توانید از طیف های رنگی مختلف سبز و ترکیب آن با رنگ های دیگر استفاده کنید. به عنوان مثال عکس زیر یک نمونه تیشرت مردانه است که به سادگی با شلوارک همرنگ و هم جنس همان پارچه ست شده است.

 

تیشرت شلوارک سبز

 

کت سبز مردانه

 

استایل گنگ سبز

 

رنگ سبز در فشن شو

 

چه رنگ هایی با سبز ست می شوند؟

برای داشتن استایل مردانه با رنگ سبز باید رنگ هایی که با آن به خوبی ست می شوند را بشناسید. به طور کلی ترکیب رنگ سبز با رنگ های تیره استایل و ظاهر مدرنی را به وجود می آورد. رنگ هایی مانند قهوه ای، مشکی، سفید، آبی، طوسی، نارنجی، صورتی و کرم به خوبی با رنگ سبز ترکیب می شوند. شما می توانید با توجه به فاکتورهایی مانند سن، نوع تیپ و پوشش، سبک استایل و… از رنگ هایی که در اینجا ذکر کردیم در استایلتان استفاده کنید و آنها را با رنگ سبز ترکیب نمایید.

 

استایل مردانه سبز و زرد

 

راهنمای ست کردن لباس مردانه با رنگ سبز

استایل مردانه با رنگ سبز در صورتی زیبا است که با رنگ های دیگری که در استایل استفاده می شود، سنخیت داشته باشد. به راهنمای ست کردن لباس مردانه با رنگ سبز که در ادامه در اختیارتان قرار می دهیم، توجه داشته باشید.

 

لباس سبز مردانه

 

  • رنگ آبی تیره

اگر می خواهید استایل مردانه با رنگ سبز را زیباتر کنید، حتما آن را با آبی تیره ترکیب کنید. آبی و سبز تیره ترکیب بسیار جذابی را در استایل آقایان به وجود می آورد. به عنوان مثال رنگ شلوار اسلش آبی تیره و رنگ سویشرت بیسبالی یا هودی لش سبز تیره باشد. در این صورت قد شما بلندتر و کشیده تر نشان داده می شود و یک ترکیب رنگ عالی و جذاب در استایلتان به وجود می آید.

  • رنگ سفید

یکی دیگر از جذاب ترین رنگ هایی که با سبز ست می شود، رنگ سفید است. اگر در استایل مردانه با رنگ سبز مردد هستید، حتما آن را با رنگ سفید ترکیب کنید تا جزو انتخاب های همیشگی تان شود. ترکیب پیراهن یا تیشرت سفید با شلوار سبز، بسیار جذاب و زیبا است.

 

 

کت سبز پیراهن سفید

 

ست مردانه سبز و سفید

 

ست اسپرت مردانه سبز سفید

 

بامبر سبز با شلوار سبز

 

  • رنگ خاکستری

این سوال بسیاری از آقایان است که لباس سبز را با چی بپوشیم؟ سبز یکی از رنگ های است به راحتی با رنگ خاکستری ست می شود. این ترکیب رنگی ظاهر شما را بسیار خاص و مدرن نشان می دهد.

  • رنگ مشکی

مشکی را با هر رنگی میتوانید به راحتی ست کنید. سبز هم از این قضیه مستثنی نیست. در واقع این رنگ مشکی است که آنقدر قدرتمند است. چند نمونه ترکیب رنگ سبز و مشکی را در استایل مردانه ببینیم.

 

پالتو مردانه سبز

 

کت و کروات سبز

 

کت شلوار طرح ماریجوانا

 

استایل لشی سبز مشکی

 

استایل مردانه با رنگ سبز مناسب چه فضاهایی است؟

زمانی که می خواهید رنگ سبز را در استایلتان به کار ببرید باید بدانید که  قرار است در چه فضایی قرار بگیرید. به طور مثال اگر قرار است در یک فضای آرام قرار بگیرید، بهتر است آن را با رنگ سفید ترکیب کنید. در صورتی که می خواهید از این رنگ در فضاهای رسمی تر استفاده کنید، بهتر است آن را با طوسی تیره یا روشن (متناسب با رنگ پوستتان) ست کنید.

 

لبس مردانه سبز روشن

 

استایل خیابانی سبز مردانه

 

در استایل مردانه با رنگ سبز باید خلاقانه عمل کنید. رنگ سبز انواع مختلفی دارد. هر یک از طیف های رنگی سبز جذابیت های خاص خودشان را دارند و شما می توانید آنها را با رنگ های مختلفی ست کنید. سبز زیتونی، سبز سیبی، سبز سرخس، سبز طالبی، سبز فیروزه ای، سبز نعنایی، سبز یشمی و… انواع رنگ سبز هستند. در این میان، رنگ سبز پاستیلی و رنگ سبز پسته ای جزو رنگ هایی هستند که در سال جدید ترند شدند. این رنگ ها می توانند سن شما را پایین تر نشان دهند و بیشتر مناسب استایل های اسپرت هستند.

 

لباس مردانه پاییزی سبز

 

چند نکته مهم در خصوص ست کردن لباس با رنگ سبز

در استایل مردانه با رنگ سبز باید به چند نکته مهم توجه داشته باشید. قطعا رعایت این نکات به شما کمک می کنند تا ظاهری شیک تر و زیباتر داشته باشید.

 

کت شلوار مردانه سبز براق

 

  • لزوما نیازی نیست تا در استایلتان از دو رنگ مختلف استفاده کنید. گاهی اوقات شما می توانید با ترکیب دو نوع از انواع رنگ سبز، استایل جذابی را داشته باشید. به عنوان مثال تیشرت لش با رنگ سبز پاستیلی و شلوار با رنگ سبز تیره ترکیب زیبا و جذابی است.
  • هرچقدر رنگ سبزی که انتخاب می کنید، روشن تر باشد، شما را با نشاط تر و جوان تر نشان می دهد. البته انتخاب تنالیته رنگی یک موضوع کاملا سلیقه ای است؛ اما توجه به این اصول می تواند استایل شما را خاص تر جلوه دهد.
  • زمانی که می خواهید در استایل مردانه با رنگ سبز ترکیب رنگی به وجود آورید، حتما به طیف رنگی تیره یا روشن توجه داشته باشید. به طور مثال باید بگوییم با وجود اینکه رنگ سبز با طوسی یک ترکیب جذاب است، اما اگر به تیرگی یا روشنی رنگ توجه نشود، قطعا جذابیت و زیبایی نخواهد داشت.
  • اگر شما صاحب پوست تیره هستید، می توانید از تمام طیف رنگی سبز استفاده کنید. البته باید به سایر ویژگی های ظاهری تان مثل قد، اندام و… توجه داشته باشید.
  • افرادی که رنگ پوست روشنی دارند، بهتر است سراغ سبزهای تیره تر بروند. رنگ سبز جزو رنگ هایی است که به طیف سرد نزدیک می شود. در صورتی که پوست روشنی داشته باشید، استفاده از رنگ های سرد شما را بی روح تر نشان می دهند. پس از این کار اجتناب کنید.
  • الهام آریان
  • مهر 5, 1402
  • 580 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...