راهنمای تیپ هنری مردانه | نکات جذاب استایل هنری مردانه - تک تیشرت | فروشگاه اینترنتی پوشاک اسپرت

شاید برای شما هم پیش بیاید که فردی را ببینید و بگویید عجب استایل هنری دارد و توجه شما را به خود جلب کند. اکثر این تیپ ها را می‌توانید در عکس های نقاشان و هنرمندان معروف ببینید و بخواهید استایل هنری خودتان را داشته باشید. برای داشتن این استایل خرید تیشرت مردانه را فراموش نکنید که یکی از بهترین انتخاب هاست. برای اینکه شما هم بتوانید مانند هنرمندان باشید و یا اگر هنرمندید و دنبال لباس مناسب هستید این مقاله را از دست ندهید.

 

استایل هنری مردانه

 

اصول و ویژگیهای استایل هنری مردانه :

برای اینکه معیار های هنری بودن را بدانید باید کمی با هنر آشنایی داشته باشید، مثلا یک سری اصول که با دانستن آنها خیلی چیزها در ذهن و دیدگاه شما تغییر می‌کند. برای مثال خط، نقطه، رنگ و هزاران نکته دیگر که بحث جدا دارد و بسیار مفصل است و سعی می‌کنیم در یک مقاله جداگانه بحث عناصر بصری و هنر تجسمی را برایتان توضیح دهیم. در ادامه باید دقت کنید برای اینکه استایل هنری داشته باشید می‌توانید با رنگ های لباستان بازی کنید و کمی از قانون و چهار چوب همیشگی خارج شوید و یا استفاده از نقاشی هنرمندان بزرگ روی تیشرت لانگ و لش که بسیار ایده جذابی است استفاده کنید.  استایل هنری برای آقایان بسیار جذاب هست و می‌توانند با این روش ها و لباس ها شهر را زیباتر کنند. دقت در رنگ لباس، انتخاب فرم لباس حتی موی شما روی این موضوع تاثیر بسزایی دارد.

هنرمندان چگونه لباس میپوشند :

اولین نکته این است که هنرمندان آزادانه لباس میپوشند. لباس پوشیدن افراد هنرمند به دو دسته تقسیم می‌شود،  عده ای از آنان بسیار حساس هستند و روی تک تک انتخاب هایشان دقت زیادی دارند‌. مثلا ست کردن رنگ ها کنار یکدیگر ، نوع آرایش صورت و مو ، انتخاب کفش و اکسسوری همه این ها را با دقت انتخاب می‌کنند و کنار یکدیگر می‌گذارند ، طوری که شما با نگاه کردن به آنها به سرعت متوجه این حجم از ظرافت در استایل میشوید و از آن لذت میبرید. عده ای دیگر از این قشر کاملا برعکس عمل می‌کنند و حساسیت زیادی روی لباس خود نشان نمی‌دهند و سعی می‌کنند اولین ملاک برای انتخاب لباس را، راحت بودن در آن می‌دانند و ممکن است برای ترکیب رنگ آن دقتی نکنند ، البته که همیشه اینطور نیست و یک سری از هنرمندان به لباس های راحت و زیبا علاقه دارند و حتما به زیبایی و ست بودن آن هم توجه میکنند. در اینجا با عکس های واضح به شما نشان خواهیم داد چگونه استایل هنری داشته باشید.

 

شلوار مناسب برای تیپ هنری مردانه :

اگر می‌خواهید علاوه بر استایل هنری بروز و ترند هم باشید بهترین انتخاب شلوار کارگو ، شلوار بگ و شلوار مام هست. این مدلها بسیار خاص هستند و استایل شما را هنری تر نشان می‌دهند، ترکیب یک شلوار کارگو با تیشرت لانگ و اور سایز طرح دار بسیار ست جذابی خواهد شد. نوعی بی نظرم در کنار شیک و تمیز بودن را با این ست می‌توانید تجربه کنید. پیشنهاد ما این هست که در این تیپ از اکسسوری های خاص هم استفاده کنید. سه مدل شلواری که برای ظاهر هنری معرفی کردیم تاریخچه قدیمی دارند و به نوعی نوستالژی هستند و از دهه های قبل به قرن حاضر رسیده و دوباره با بازار مد و فشن آمده است. اما شما نباید خودتان را محدود کنید، در واقع شلوار های جین راسته و یا پارچه ای هم قابل استفاده هستند اما بیشتر به استایل کلاسیک نزدیک اند.

 

در استایل هنری مردانه چه تیشرتی بپوشیم :

هنر تلفیقی از رنگ و نور و زیبایی است و هنرمند کسی است که ای زیبایی را منعکس می‌کند. لطفا از ساده پوشیدن دست بردارید و کمی به خودتان تنوع بدهید و از لباس های طرح دار و بروز استفاده کنید تا نگاه ها را سمت خود بکشید. یکی از گزینه های مثبت استایل هنری تیشرت مردانه هست که در طرح های و مدلهای مختلف مانند تیشرت لانگ و اور سایز طرحدار در بازار موجود هستند. این مدل ها بسیار روی مد آمدند و اکثر جوانان به این سبک روی آوردند ، طرح این تیشرت ها مجموعه از بروزترین و جدید ترین طراحی های دنیاست که در صنعت مد پر کاربردترین هستند. این مدل بالا پوش به راحتی با هر شلواری ست میشود و شما دیگر نگران انتخاب لباس نخواهید بود.

 

تیشرت لش با طرحهای هنری :

برای روی لباس معمولا طرح های خیلی خاصی وجود دارد از جمله تصویر  شخصیت های معروف و شناخته شده ، نقاشی افراد معروف ، نوشته های مختلف و تصاویر ترند شده و بروز ، که همگی سبک اسپرت دارند و برای خانم ها و آقایانی که اسپرت پوش هستند مناسب است. ایده ی دیگری که داریم این هست که شما می‌توانید طرح دلخواه خود را روی تیشرت خودتان نقاشی کنید و هنرمندی باشید که هنر خودتان را نشان می‌دهید. در این مورد مقاله ای داریم که آموزش نقاشی روی تیشرت را میتواتید در آن مشاهده کنید.

 

تیشرت مناسب استایل هنری

 

پیراهن مردانه در استایل هنری :

انتخاب پیراهن کمی با حساسیت همراه است ، نظر ما در مورد پیراهن این هست که بهترین نحوه استفاده ، پوشیدن آن روی یک لباس دیگر مثل تیشرت و هودی هست که نسبت به فصل قابل تغییر است. پیراهن به صورت تک کمی اداریست پس حتما برای اینکه آرتیست دیده شوید یک لباس دیگر زیر پیراهن بپوشید و دکمه های پیراهن را باز بزارید‌. یکی دیگر از روش ها انتخاب پیراهن اور سایز و لش هست که ایده ای جالب برای روزهای گرم شال میباشد و همینطور خرید پیراهن هاوایی نخی که بیشترین فروش پیراهن در تابستان به آن تعلق می‌گیرد.

 

استایل هنری با پیراهن چهار خانه

 

 

استایل هنری با پیراهن هاوایی

 

استایل هنری با پیراهن لش

 

لباس راحتی در استایل هنری مردانه :

همانطور که پیش تر اشاره کردیم هنرمندان بسیار به استایل های راحت و آزاد و بدون تشریفات علاقه دارند و الویت لباس پوشیدن را راحتی قرار می‌دهند. آنها بیشتر به هنر خود حساس هستند و جزئیات و شلوغی ها را در اثرشان نشان می‌دهند. برای مثال استفاده از لباس یک دست تک رنگ و آزاد که خودش به تنهایی نشانی از هنر دارد.

 

لباس راحتی در استایل هنری

 

مدل ریش و مو در استایل هنری :

شما در اولین برخورد با هر شخص اول صورت آن فرد را می‌بینید که شامل مو و ریش هم می‌شود. مسلما یکی از نکات مهم مو و ریش هست که بدون اینکه شما حرفی بزنید می‌توانید در ذهن دیگران شخصیت خود را نشان ثبت کنید ، که البته این موضوع با صحبت کردن و شناخت متقابل قابل تغییر هست. معمولا آرتیست ها موهای شلوغی دارند اما عده ای دیگر هستند که با آرایش مو و ریش جذابیت خاصی را در ظاهر خود پدید می آورند. پس این مورد را جدی بگیرید.

 

مدل ریش و مو در استایل هنری

 

مدل مو هنری

 

آرایش ریش و مو در استایل هنری

 

به کلاه هنرمندان و نقاشان دقت کنید :

کلاه جزئی است که اگر نباشد شما چیزی کم ندارید ولی اگر باشد تاثیر خیلی زیادی در ظاهر شما اینجاد میکند. کلاه را در انتخاب های خود قرار دهید چون بودن آن در ست شما باعث جذابیت بیشتر می‌شود. کلاه ها انواع مختلفی دارند در رنگبندی های جذاب و خاص که خرید را برایتان راحت میکند. اگر به انسان های معروف و آرتیست دقت کنید در اکثر مواقع از کلاه استفاده می‌کنند.

 

تاثیر کلاه در استایل هنری

 

هنرمندان از کلاه استفاده می‌کنند

 

استایل هنری در مراسم رسمی :

برای مراسم ها و مهمانی های رسمی و تشریفاتی استایل کلاسیک را اولیت قرار دهید و سعی کنید در کمال سادگی به آن مراسم بروید. انتخاب یک کت شلوار تک رنگ ، یا اگر اسپرت پوش هستید شلوار جین ساده راسته به همراه کت جین را امتحان کنید. همچنین پیراهن و شلوار پارچه ای آزاد با کمی اکسسوری که سادگی و شلوغی را کنار هم داشته باشید. در هر صورت شما هنرمندید و آزادید آنچه در نگاهتان زیباست را بپوشید ،نه آن چیزی که دیگران به شما تحمیل می‌کنند. در اینجا چند عکس از استایل افراد معروف در مراسم های رسمی و مهم را برایتان آورده ایم.

 

استایل افراد معروف در مراسم رسمی

 

استایل هنری هنرمندان برای مراسم مهم

 

از چه اکسسوری ای در تیپ هنری استفاده کنیم :

افراد هنرمند معمولا نکته سنج هستند و به جزئیات  اهمیت می‌دهند‌ به همین دلیل است که بیشترین مصرف اکسسوری را هنرمندان دارند چون به زیبایی ها اهمیت می‌دهند. اکسسوری یکی از وسایلی هست که در کنار ظرافت و زیبایی، کمبودهای یک استایل را جبران می‌کند و برای تکمیل کردن خیلی از ست ها به آن نیاز است. اکسسوری شامل ، کلاه ، انگشتر ، دستبند و گردنبند ، اسکارف ، عینک ، مچ‌بند و .‌.. می‌شود.

 

اکسسوری های مناسب استایل هنری

 

از چه اکسسوری برای استایل هنری استفاده کنیم

 

اکسسوری استایل هنری

 

 

 

  • الهام آریان
  • دی 7, 1402
  • 271 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...