با تیشرت مردانه چه شلواری بپوشیم؟ نکات ست کردن تیشرت با شلوار

یکی از سوالات آقایان این است که با تیشرت مردانه چه شلواری بپوشیم؟ در این مقاله به نکاتی که باید هنگام پوشیدن تیشرتتان با انواع شلوارها دقت کنید میپردازیم. در اینجا مدل های مختلف شلوار را معرفی می‌کنیم و تیشرت مناسب برای ست کردن با آنها را معرفی می‌کنیم . شما با توجه به این اطلاعات میتوانید با سبک و سلیقه ی خودتان استایل مناسب را انتخاب کنید.

 

با تیشرت مردانه چه شلواری بپوشیم

 

ست تیشرت با شلوار لی مردانه :

شلوار لی از ایام دور یکی از پر طرفدار ترین شلوار هایی است که برای همه ی سنین مناسب است. هیچ وقت قدیمی نمی‌شود و همیشه مد و ترند است. تنوع مدل آن بسیار زیاد است و در رنگ ها و مدلهای متنوعی در بازار موجود است. هر فردی نسبت به سلیقه و استایل خود از این شلوار استفاده می‌کند. زمان خرید شلوار لی باید به چند نکته توجه کنید، مثلا سن و سال ، قد و استایل ، چاقی و لاغری اگر با دقت به این چند نکته خرید کنید می‌توانید استایل بهتری داشته باشید. بعد از آن باید به فکر خرید تیشرت مردانه مناسب با شلوار خود باشید. چند نکته مهم ست کردن تیشرت با شلوار های مختلف را برایتان گلچین کردیم.

 

شلوار جین اسکینی با تیشرت فیت :

شلوار جین اسکینی، همان طور که از نام آن پیداست ، شلوار جینی هست که از بالا تا پایین پا کاملا فیت و جذب هست. این نوع شلوار در قد های مختلف وجود دارد و معمولا شلوار جین اسکینی را با تیشرت  یقه گرد فیت و جذب باید پوشید. دقت کنید که تیشرت شما یا کاملا فیت تنتان باشد یا کمی آزاد باشد تا با شلوار شما ست شود. این نوع پوشش بیشتر مناسب افراد لاغر اندام و با سن پایین هست. شلوار های مختلف با طرح های متنوعی در بازار موجود است.

 

تیشرت با شلوار جین اسکینی

 

با شلوار جین اسکینی چه تیشرتی بپوشیم

تیشرت مردانه فیت با شلوار جین اسکینی

شلوار جین راسته با تیشرت مردانه :

ست شلوار جین راسته و تیشرت مردانه بسیار مناسب افرادیست که شغل اداری دارند و شلوار جین راسته به همراه یک تیشرت ساده که خیلی جذب نیست برای این افراد انتخاب درستی هست. شلوار جین راسته به شما یک استایل کلاسیک و سنگین هدیه می‌کند. این شلوار را می‌توانید با تیشرت یقه گرد ساده آستین کوتاه  مردانه طرح دار و ساده ست کنید و همینطور با تیشرت یقه دار جودون که کمی رسمی تر هست. دقت کنید که تیشرت شما با این شلوار نباید زیاد جذب باشد و بهتر است تیشرت شما کمی آزاد باشد. این استایل برای تمام اندام ها و سنین مناسب است و برای افراد سایز بزرگ بشدت پیشنهاد می‌شود.

 

شلوار جین راسته و تیشرت مردانه

 

تیشرت و شلوار راسته سایز بزرگ

تیشرت سایز بزرگ با شلوار. راسته

دقت به هارمونی رنگ تیشرت و شلوار :

رنگ ها نقش مهمی را در نوع استایل شما بازی می‌کنند. برای مثال تاثیر رنگ روی پوست شما به قدری زیاد است که ممکن است رنگ لباستان پوست شما را تیره یا روشن کند. (در این مورد مقاله ای نوشته ایم که میتوانید آن را مطالعه کنید ). برای ست کردن تیشرت مردانه و شلوار مردانه باید به قرار گرفتن رنگها کنار یکدیگر دقت کنید. مشکی، سفید، طوسی و کرم این چهار رنگ را همیشه در ذهن خود داشته باشد این رنگها خنثی هستند و شما براحتی میتوانید هر رنگی را با آنها ست کنید. در این میان شلوار جین آبی هم یکی از رنگهایی است که می‌شود هر تیشرتی را با آن پوشید و ست کرد. انتخاب رنگ ارتباطی با سن شما ندارد و کاملا سلیقه ای هست اما برای رنگ بهتر است به فرم و اندام و چاقی و لاغری دقت کنید. مثلا اگر سایز بزرگ هستید از رنگهای تیره تر استفاده کنید که البته بازهم این مورد به سلیقه شخص بر می‌گردد.

نکته دیگر که باید به آن بپردازیم انتخاب رنگهاست. اگر بالا تنه بزرگی دارید و پاهای نسبتا لاغری، نباید رنگهای خیلی روشن در بالا تنه و رنگهای تیره را برای شلوار و یا بالعکس انتخاب کنید.

 

هارمونی رنگها در ست کردن تیشرت و شلوار

 

تیشرت روی شلوار یا داخل شلوار :

یکی از دغدقه های که بوجود می آید این است که تیشرت را روی شلوار بزاریم یا زیر شلوار ؟ این موضوع کاملا سلیقه ای است و باید نسبت به نوع تیشرت و شلوار این تصمیم را بگیرید. گاها با شلوار های اسکینی و مام  میشود تیشرت را داخل شلوار برد.  البته در اکثر مواقع تیشرت را روی شلوار قرار می‌دهند و این حالت بیشتر رواج دارد و اکثر آقایان تیشرت مردانه را روی شلوار قرار می‌دهند تا اسپرت تر به نظر برسد. قرار دادن تیشرت داخل شلوار سن شما را بالاتر نشان می‌دهد.

 

استایل با تیشرت داخل شلوار

 

ست کردن تیشرت مردانه با شلوار کارگو :

شلوار کارگو که به آن شلوار شش جیب هم میگویند یک ترند خیلی جذاب اسپرت هست که خانم و آقایان از این مدل استفاده می کنند. استایل کارگو طوریست که از بالا راسته و آزاد هست و از قسمت ران به پایین کمی آزاد تر میشود. این مدل معمولا ۶ جیب و ۷ جیب هست، شلوار کارگو را با تیشرت مردانه آزاد و لش بپوشید و استایل لش داشته باشید. در این مورد می‌توانید از تیشرت های طرح دار سایز بزرگ هم استفاده کنید. آقایان بهتر است تیشرت را روی شلوار کارگو بیاندازند .استایل با شلوار گارکو مناسب افراد لاغر هست و به افرادی که خیلی تپل هستند پیشنهاد نمی‌شود.

 

ست کردن تیشرت مردانه با شلوار کارگو

 

تیشرت مردانه با شلوار کارگو

پوشیدن تیشرت با شلوار مام استایل مردانه :

شلوار مام استایل یکی از جدیدترین مدل شلوار های امروزیست ، معمولا پارچه شلوار مام کشی نیست و توی پا آزاد است. این شلوار بصورت ساده و زاپدار در بازار موجود است و تیشرت مناسب با شلوار مام عموما تیشرت لش و اور سایز هست. چون شلوار مام، استایل آزادی دارد بهتر است شما هم از تیشرت های آزاد و لش استفاده کنید تا جذاب تر باشید .طرحدار بودن و ساده بودن  تیشرت را نسبت به سن و سلیقه خود انتخاب کنید. و اینکه شلوارتان ساده هست یا زاپدار هم باید در نظر بگیرید ، با شلوار مام زاپدار تیشرت مردانه لش کم طرح و ساده تر را بپوشید و با شلوار مام ساده تیشرت های طرح دار و شلوغ را ست کنید تا این دو مکمل یکدیگر باشند‌.

 

تیشرت مردانه با شلوار مام استایل

شلوار مام با تیشرت مردانه

تیشرت مردانه با شلوار مام استایل آبی

تیشرت مردانه اورسایز با شلوار بگ :

تیشرت مناسب شلوار بگ و نیم بگ، تیشرت های لانگ و اورسایز هستند. بعضی از شلوار های بگ یا بگی به دو صورت قابل استفاده هستند ، دمپا گت و دمپا راسته که معمول ترین حالت این شلوار دمپا راسته هست. بدلیل آزاد بودن و پاچه های بزرگ این شلوار به هیچ عنوان نباید آن را با تیشرت فیت و جذب و یا کلاسیک بپوشید. این شلوار از کمر تا پایین شلوار کاملا آزاد و راسته هست و در دو حالت بگ و نیم بگ در بازار موجود است. تیشرت سایز بزرگ هم یکی از بهترین گزینه ها برای ست کردن با شلوار بگ هست. وقتی هر دو قواره بزرگ باشند بهتر همدیگر را کامل می‌کنند.  کفش کتونی با کمی لژ  را برای این استایل انتخاب کنید تا کپ شلوارتان به خوبی نمایان شود.

 

تیشرت مردانه با شلوار بگ

شلوار بگ و تیشرت مردانه

استایل تیشرت مردانه شلوار بگی

استایل تیشرت با شلوار بگ جین

تیشرت با شلوار پارچه ای :

چیزی که در ذهن تداعی میشود این هست که شلوار پارچه ای را معمولا باید با پیراهن پوشید، اما امروزه می‌بینیم که شلوار های پارچه ای با استایل کمی متفاوت تر به بازار آمدند که به همرا یک تیشرت بیسیک  یا پولوشرت و کفش کالج یک تیپ کلاسیک را بوجود می‌آورد. تیشرت را با شلوار مردانه  پارچه ای میتوانید داخل پیراهن هم استفاده کنید. یکی از تغییرات در این شلوار اینگونه هست که کمی پایین و قسمت ساق پا را جذب تر کردند. همچنین شلوار پارچه ای را می‌توان با یک تیشرت ساده و یک پیراهن روی آن ست کرد و اگر پیراهن شما ضخیم باشد میتوانید در پاییز آن را بپوشید،  اگر هم پیراهن شما نخی باشد مناسب فصل تابستان میشود.

 

پولوشرت و شلوار پارچه ای

 

شلوار پارچه ای مردانه با پولوشرت

تیشرت پارچه ای با شلوار مردانه

تیشرت مردانه یقه گرد با شلوار پارچه ای

استایل تیشرت مردانه با شلوار پارچه ای

ست کردن تیشرت با شلوارک مردانه :

شاید برای شما هم این سوال پیش می آید که در سفر یه قشم ، کیش، آنتالیا و دیگر شهر های ساحلی چه لباسی بپوشیم. در این شهرها به دلیل شرجی بودن و گرمای زیاد هوا بهترین گزینه برای لباس ، ست تیشرت مردانه و شلوارک هست. استایل واقعا جذاب و شیک برای یک سفر به یاد ماندنی. شلوارک ها از جنس های مختلفی هستند شما می‌توانید یک شلوارک جین زاپدار را با تیشرت مردانه نخی آزاد ست کنید. و یا از تیشرت و شلوار ست نخی استفاده کنید که هر دو باهم ست هستند. علاوه بر راحتی در سفر می‌توانید استایل زیبایی هم داشته باشید.

 

ست شلوارک جین با تیشرت مردانه

 

ست شلوارک و تیشرت مردانه

تیشرت مردانه با شلوارک مردانه

ست تیشرت شلوارک مردانه اسپرت

تیشرت با شلوار اسلش مردانه :

اسلش ها اکثرا کمر کش، آزاد و دمپا کش هستند  و در حال حاضر گزینه اول آقایان برای منزل، کار و تفریح خرید شلوار اسلش مردانه  هست. بدلیل راحتی در پوشیدن خیلی ها به این شلوار عادت کردند. کمر این شلوار اکثرا کشی هست و پوشیدن آن کار راحتی است. تیشرت مناسب شلوار اسلش بستگی به جذب بودن و آزاد بودن شلوار در پای شما دارد. مثلا اگر سایز بزرگ هستید باید حتما از شلوار اسلش هایی با طرح ساده یا بدون طرح با یک تیشرت سایز بزرگ طرح دار استفاده کنید. بهتر است از تیشرت های خیلی فیت برای ست کردن با شلوار اسلش استفاده نکنید.

 

تیشرت سفید با شلوار اسلش

 

استایل تیشرت مردانه با شلوار اسلش

ست تیشرت مردانه با شلوار اسلش

تیشرت یقه گرد با شلوار اسلش مردانه

تیشرت و پولوشرت با شلوار کتان :

اگر شلوار کتان یکی از شلوار های مورد علاقه شماست و همیشه و همه جا از جنس کتان استفاده می‌کنید، حتما پولوشرت را با شلوار کتان خود امتحان کنید از نتیجه آن لذات ببرید. با این لباس استایلی کلاسیک و رسمی اما راحت را تجربه میکنید. شلوار کتان در میان مردان طرفداران زیادی دارد و بعضی از آنها نمی‌توانند شلوار دیگری را امتحان و استفاده کنند.  برای ست کردن تیشرت یقه گرد با شلوار کتان باید در نظر داشته باشید که از تیشرت سایز بزرگ و لش و لانگ و شلوغ استفاده نکنید . این تیشرت ها مناسب ست کردن با این شلوار نیستند و نتیجه خوبی نمی‌گیرید.

 

تیشرت یقه گرد و شلوار کتان

 

پولوشرت و شلوار کتان

 

در نهایت باید این را بدانید که این مطالب همه و همه برای این هست که شما ایده بگیرید و این ایده ها را در تیپ و استایل خود بکار ببرید. اندام خود را بشناسید و سعی کنید لباس مناسب با آن را انتخاب کنید. همیشه خوش لباس باشید و به استایل خود اهمیت بدهید ، واقعا کار سختی نیست و وقت زیادی از شما نمی‌گیرد.

 

  • الهام آریان
  • آذر 13, 1402
  • 395 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...