با شلوار اسلش چی بپوشیم؟ استایل با شلوار اسلش مردانه و زنانه

در این مقاله به این موضوع میپردازیم که با شلوار اسلش چی بپوشیم؟ و انواع استایل با شلوار اسلش را بررسی خواهیم کرد. با اینکه این مدل شلوار انواع مختلفی دارد اما در این مقاله وقتی صحبت از شلوار اسلش میشود منظورمان شلوارهای دمپا کش است. دوستانی که این مدل شلوار را میپوشند به سختی میتوانند از بقیه شلوارهای فیت و کلاسیک استفاده کنند چراکه شلوار اسلش احساس راحتی به شما میدهد.

 

با شلوار اسلش چی بپوشیم

 

با شلوار اسلش چه تیشرتی بپوشیم

یک تیپ جذاب را میتوانید با ست شلوار اسلش و تیشرت لش درست کنید. اصولا این شلوار در استایل اسپورت و خیابانی استفاده میشود و در سالهای اخیر کارهایی با برش فیت و اندامی جای خودشان را به کارهای گشادتر دادند. شلوارها هم فاق بلندتر از گذشته تولید میشود از همین رو شلوار اسلش را بهتر است با تیشرت اورسایز ست کنید. همان حس راحتی که با پوشیدن این شلوارها به دست میاورید متقابلا همان حس را با پوشیدن تیشرتهای لش استایل دریافت خواهید کرد. از نظر ترکیب رنگ هم همیشه رنگ ذغالی برای شلوار پر کاربردتر از بقیه رنگهاست و به راحتی با هر رنگی در بالاتنه ست میشود.

با شلوار ذغالی چه تیشرتی بپوشیم؟

پرفروشترین رنگ شلوار لی و اسلش رنگ ذغالی است چراکه این رنگ خنثی به راحتی به هر رنگ تیشرتی ست میشود. با پوشیدن شلوار زغالی یا طوسی تیره انتخاب بیشتری برای رنگبندی تیشرتتان دارید. حتی رنگ زغالی را از مشکی در شلوار اسلش مردانه بیشتر پیشنهاد میکنیم چون رنگ مشکی کمی حساس است. نیاز به نگهداری خاص خودش را دارد، در آفتاب ممکن است بور شود و حتما باید با شوینده مخصوص رنگهای مشکی شسته شود. در مجموع رنگهای تیره برای شلوارها بیشتر استفاده میشوند اما سلیقه هر شخصی متفاوت است و شما میتوانید با در نظر گرفتن آنچه میپسندید اقدام به خرید لباس مورد نظرتان کنید.

 

با شلوار اسلش چه تیشرتی بپوشیم

 

 ست کردن شلوار اسلش با سویشرت بیسبالی

سویشرت بیسبالی را بیشتر با شلوارهای بگ و کاگو میپوشند اما جالب است بدانید این لباس که در ابتدا به عنوان یونیفرم تیمهای ورزشی استفاده میشده را با شلوارهای ورزشی فیت میپوشیدند.  الان هم ست پذیری بالایی دارد و با انواع شلوارها در فشن شوها استفاده میشود اما از وقتی که شلوار بگ ترند شده است سویشرتها را یک سایز بزرگتر و روی هودی میپوشند.

در انتخاب رنگ برای همچین ستی زیاد به هارمونی رنگ دقت نکنید و نگذارید رنگها برای شما محدودیت ایجاد کنند. در تولید بامبرها غالبا از رنگهای مختلفی استفاده میشود پس اگر شلوارتان هم رنگی باشد و یا ترکیب چند رنگ باشد استایلی فانتزی و جذاب خواهید داشت.

 

شلوار اسلش با سویشرت بیسبالی

 

با شلوار اسلش چه جورابی بپوشیم

زمانی که شلوار اسلش دمپا گت میپوشید دو مدل جوراب را در نظر بگیرید. مدل اول جوراب مچی که تا زیر قوزک پا هست و از لبه کفش و کتونی بالاتر نمیاید. در این مدل، جوراب اصلا دیده نمیشود و باعث میشود قسمتی از پای شما بیرون باشد و همین امر استایلتان را جذابتر میکند. حتی میتوانید دمپای شلوار را بالاتر بکشید و پایین کار چین بخورد.

مدل دوم جوراب ساق بلند است که اینجا مهمترین نکته هماهنگی و ترکیب رنگ جوراب با شلوارتان است. زمانی که از جوراب ساق بلند استفاده میکنید قسمتی از جوراب از لبه کفش تا پایین شلوار قابل رویت است. اگر رنگ جوراب و شلوارتان یکی نباشد، همان چند سانت باعث میشود کل استایلتان به هم بریزد. در ترکیب رنگ استایلتان آنچه را قرار نیست زیاد نمایان باشد تضاد رنگهای دیگر استفاده نکنید. گاهی وقتا هدف نمایان بودن همان قسمت جوراب است و از یک رنگ جیغ مانند نارنجی استفاده میشود.

 ست کردن شلوار اسلش با دورس مردانه

دورس مردانه در کنار هودی و سویشرت کلاهدار جزو بهترین البسه پاییزی هستند. اینکه در پاییز با شلوار اسلش چی بپوشیم سوال خیلی از مشتریان ماست. یکی از بهترین ترکیبها در فصل پاییز ست جاگر و دورس است. همانطور که در بالای این مقاله توضیح دادیم در سالهای اخیر البسه لشی بیشتر طرفدار دارند. برای دورس هم در استایل اسپورت پیشنهاد ما دورسهای قواره لش و طرحدار هستند. لباسهای پاییزه که الگوی اندامی دارند با شلوار فیت و راسته بهتر ست میشوند تا شلوار دمپا گت.

ست کردن شلوار اسلش با هودی لش در پاییز

یکی از جذابترین استایلهای مردانه و زنانه ترکیب این دو بزرگوار است. اگر شما هم طرفدار این استایل هستید مطمئنا تک تیشرت فروشگاه مورد علاقه شما هست. استایلی که به طور اختصاصی روی آن تمرکز داریم استایل لشی و استریت استایل است. هودی لش بهترین لباس پاییزه برای این تیپ میباشد و ترکیب آن با یک اسلش دوفاق قواره دار فوقق العاده میشود. پیشنهاد میکنم حتما یک بار هم که شده این ست بینظیر را امتحان کنید.

 

شلوار اسلش با هودی لش

  • الهام آریان
  • مهر 7, 1402
  • 422 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...