با هودی چه شلواری بپوشیم - تک تیشرت | فروشگاه اینترنتی پوشاک اسپرت

با فرا رسیدن فصل پاییز همه فروشگاه ها پر میشود از هودی و سویشرت مردانه و زنانه و پیراهنهای پشمی و ضخیم که تایم مناسبیست برای خودنمایی طراحان مد و فشن. در تابستان که هوا گرم است بیشتر مردم از تیشرت استفاده میکننند اما تیشرتها آنقدر پتانسیل طراحی ندارند که لباسهای پاییزه دارند. البسه پاییزه دست دیزاینرهای صنعت مد را باز میذارد برای پیاده سازی هر آنچه که در این رشته یاد گرفته اند در واقع میشود گفت فصل شکوفایی هنر و خلاقیت فشن، پاییز است. در این مقاله در رابطه با برجسته ترین پوشاک پاییزه (هودی و سویشرت) و اینکه هودی را با چه شلواری بپوشیم میپردازیم. همانطور که در بالا اشاره شد تنوع البسه پاییزه بسیار بالاست اما از آنجایی که هودی لش پرطرفدارترین آنهاست، در مورد ست هودی و انواع شلوار بحث خواهیم کرد.

ست هودی با شلوار اسلش

ست هودی با شلوار اسلش یک ست فوق العاده میشود اگر به ترکیب رنگ و مخصوصا انتخاب سایز هر کدام دقت کنید. شلوار اسلش ها انواع گوناگونی دارند و در برش و دوخت دارای تفاوتهایی هستند که موقع ست کردن باید مورد توجه قرار بگیرند. در ذهنتان شلوار را به دو نیم تقسیم کنید، از کمر تا زانو و از زانو تا مچ پا. تناسب قسمت بالایی و پایینی کپ شلوار را مشخص میکند.

ست هودی لش و شلوار اسلش

بعضی از شلوارها در قسمت بالایی خیلی آزاد ولی در قسمت ساق جذب هستند و برعکس بعضی از شلوار اسلشها به قسمت لگن و ران میچسبند و در قسمت ساق آزاد هستند. ما هیچ کدام را پیشنهاد نمیکنیم، پیشنهاد ما این است که اسلشی انتخاب کنید که تناسب قسمت بالایی و پایینی در دوخت آن رعایت شده باشد. این تناسب باید در نمای کلی و ظاهر شما هم رعایت شود. به عنوان مثال اگر شلوار اسلش دمپا جذب میپوشید هودی و سویشرتی که انتخاب میکنید هم باید فیت باشد. یا اگر شلوار گشاد انتخاب کردید هودی لش بهترین گزینه برای شماست.

ست اسلش و هودی

 

ست مشکی هودی با شلوار اسلش

هودی لش با اسلش طرحدار

هودی با شلوار بگ لی

شلوار بگ به شلوارهای گشاد میگویند که از بالا تا پایین در بدن آزاد است و گاها کمر کش و با دمپای به صورت راسته و گت دار تولید میشوند. کپ شلوار بگ بسیار دوست داشتنی است و اگر به درستی ست شود استایل جذابی را شکل میدهد. همانطور که گفتیم اگر شلوار گشاد میپوشید باید بالاپوشی که انتخاب میکنید هم گشاد باشد. هودی لش بهترین گزینه ست کردن با شلوار بگ است. البته سویشرت بیسبالی یا یک دورس یقه گردن لش استایل بیسیک هم جزو گزینه های خوب هستند. شلوار بگ در رنگهای مختلف تولید میشود اما دو رنگ آبی یخی و زغالی بیشرتین طرفدار را دارند.

هودی با شلوار بگ لی

پیشنهاد میکنیم برای ست کردن هودی های رنگ روشن از شلوار بگ آبی یخی و برای ست کردن هودی و سویشرتهای رنگ تیره از شلوار بگ زغالی استفاده کنید. اگر هم خواستید تضاد ایجاد کنید پایین تنه تیره با بالاپوش روشن بیشتر توصیه میشود تا برعکس آن. خیلی از مشتریان بعد از خرید هودی این سوال را مطرح میکنند که با هودی چه شلواری بپوشیم در حالی که به خاطر مشغله زیاد همه انواع شلوار را نمیشناسند. برای همین سعی میکنیم به انواع آن بپردازیم.

هودی با شلوار بگ کتان

هودی با شلوار جین راسته

وقتی از هودی صحبت میکنیم استایل کژوال و اسپرت در ذهن تداعی میشود در حالی که شلوار راسته کمی کلاسیک و رسمیتر است. اگر شلوار جین راسته میپوشید بهتر است با یک پلیور و یا یک سویشرت ساده آن را تکمیل کنید. معمولا دوستانی که سلوار راسته میپوشند علاقه به زاپ روی شلوار ندارند و ترجیح میدهند شلوار ساده و بدون طرح باشد. با این تفاسیر شلوار راسته جین با سویشرت ساده بهترین ترکیب است.

شلوار راسته با سویشرت

هودی با شلوار مام استایل

شلوارهای مام استایل فاق بلندی دارند که این باعث میشود بعضی از دوستان لباسشان را بزنند داخل شلوار. این موضوع برای خانومها رایج است اما برای آقایان مخصوصا زمانی که قرار است با هودی ست کنند ابدا جایز نیست. کپ شلوار مام استایل هم مانند شلوار بگ آزاد است اما نه به گشادی شلوار بگ. هودی ای که با مام استایل انتخاب میکنید هم بهتر است از دسته هودیهای لش باشد اما بهتر است که قد کار زیاد بلند نباشد. لباسهایی که برش مربعی دارند بهترین گزینه برای ترکیب با مام استایل هستند پس اگر هودی ای که انتخاب کردید لانگ است بهتر است از قسمت کش پایین کار آن را به داخل تا بزنید که زیاد پایینتر از کمر و باسن نباشد.

هودی با شلوار مام استایل

هودی با شلوار اسکینی

این ست را بیشتر در استایل خانوها میبینیم چراکه خانومها بیشتر از آقایان به شلوارهای جذب علاقه دارند. به عنوان مثال ست لگ و هودی یک ست بسیار رایج است که دختران جوان در پاییز استفاده میکنند. شلوار اسکینی برای آقایانی که پاهای لاغری دارند و یا تیپ بدنی مثلث برعکس دارند توصیه نمیشود. در واقع بهتر است شلوار جین اسکینی را با یک پیراهن آستین بلند ست کنید برای تکمیل این استایل از یک پلیور یقه هفت با هارمونی رنگ مناسب روی پیراهنتان استفاده کنید. جینهای اسکینی برای آقایانی که پاهای ورزیده دارند بسیار مناسب است و بهتر است که این نوع شلوار را با هودیهای فیت بپوشند. اما یک ترکیب فوق العاده در این استایل این است که روی هودی یک سویشرت بیسبالی و یا بامبر جکت بپوشید.

هودی با شلوار کارگو

برش شلوار کارگو مانند شلوار بگ است با این تفاوت که شلوار کارگو جیبهای زیادی دارد. خیلیها به اشتباه به کارگو شش جیب میگویند در صورتی که شلوار6جیب میتواند اسلش و یا اسکینی دمپازیپ هم باشند. نکاتی که در رابطه با شلواربگ گفتیم همه در رابطه با شلوارهای کارگو هم صدق میکند. اما چیزی که بسیار باب است و در جورنالهای فشن میبینیم استفاده از بادی بگ هنگام پوشیدن کارگو است. کارگو با هودی قواره لش، یک عینک دودی، یک کلاه بافت کوتاه و یک بادی بگ اجزای یک استایلی جذاب است که یوتیوبرهایی که مدلینگ کار میکنند هم بسیار از این استایل بهره میبرند.

هودی با شلوار کارگو سبز

هودی با شلوار کارگو طوسی

هودی را با چه شلواری بپوشم؟

حال با توجه توضیحات بالا مشکل ست کردن هودی و سویشرت با شلوارهایمان حل شد و مفصل به این سوال که با هودی چه شلواری بپوشیم پرداختیم. امیدوارم  محتوای این وبلاگ برای شما مفید باشد و کمک کند به بهتر ست کردن شلوارها و سویشرتهایی که دارید.

  • الهام آریان
  • شهریور 16, 1402
  • 640 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...