برای باشگاه چه لباسی بپوشیم؟ نکات خرید لباس ورزشی

این سوال برای اکثر کسانی که میخواهند به باشگاه بروند پیش می آید که ، برای باشگاه چه لباسی بپوشیم؟

 

برای باشگاه چه لباسی بپوشیم ؟

 

در دنیای امروز اکثر مردم به ورزش روی آوردن، چون ورزش هم برای سلامت جسم و هم برای سلامت روح واجب و ضروری است. در اینجا توضیحاتی در مورد اینکه در باشگاه چه لباسی بپوشیم برای شما آورده ایم. بهترین لباس برای باشگاه و موقع ورزش لباسی است که کشی و سبک باشد و زیادی گشاد نباشد، اگر پارچه گرم بالا باشد شما را خسته و کلافه میکند، اگر کشی نباشد ممکن است لباس پاره شود واگر زیادی گشاد باشد مزاحم ورزش کردنتان میشود، در زیر بیشتر به این مسئله میپردازیم.

 

استایل مناسب برای باشگاه ورزشی

 

جنس لباس ورزشی برای باشگاه:

نوع بافت و جنس پارچه یکی از مهمترین نکات برای خرید لباس ورزشی برای باشگاه هست که در اینجا دو نوع جنس پارچه مناسب باشگاه را به شما معرفی میکنیم.

دسته اول پارچه اسپان:

اسپان پارچه ای است که در آن پلی استر استفاده کردند. مانند تمام لباس ورزشی هایی که در بازار میبینید. پارچه اسپان به دلیل داشتن مواد پلی استری در الیاف خود عمر طولانی دارد و برای باشگاه بسیار مناسب است. به این دلیل که باید لباسهای باشگاه را بعد از تمرین شست و اسن پارچه با شستشوی زیاد به مشکل نخواهد خورد.  یک ویژگی اسپان این است که چاپ سابلیمیشن دارد. چاپی که روی تیشرت لش و پارچه نخی قابل اجرا نیست. طرحهای فانتزی که در دسته بندی آستین حلقه ای سایت مشاهده میکنید همه از همین نوع هستند. مطمئنا یک دلیل پرطرفدار بودنشان همین است.

 

 

لباس ورزشی با پارچه اسپان

 

در فروشگاه تک تیشرت انواع کاور ورزشی با جنس اسپان با قیمت استثنایی برای شما عزیزان قابل خریداری است. ورزشکاران برای باشگاه بدنسازی، کراسفیت و کلستنیکس بیشتر از کاور یا آستین حلقه ای با جنس اسپان استفاده میکنند.

تیشرت فوتبالیستها کاملا پلی استریست چراکه هنگام کشیدن لباسشان توسط حریف به راحتی پاره نشود. البته که الیاف پلی استر از الیاف نخ پنبه سبکتر است و همانطور که در بالا اشاره کردیم ورزشکار را خسته نمیکند.

کاور ورزشی ارزان

دسته دوم پارچه نخی یا نخ پنبه:

پارچه های نخ پنبه جنس لطیف تری دارند برای ورزش مناسب هستند و تعرق کمتری را با آن تجربه میکنید. برای باشگاه بیشتر از تیشرت نخی ساده استفاده میکنند. اگر سایز چاپ روی تیشرت بزرگ باشد باعث میشود که موقع تعرق ورزشکار لباس به بدن بچسبد. برای همین تیشرت های ساده را پیشنهاد میکنیم. نوعی چاپ هست که هوا را رد میکند به نام چاپ ترام، پیشنهاد میکنم اگر میخواهید تیشرت نخی طرحدار بپوشید از این نوع باشد.

 

لباس ورزشی نخی برای باشگاه

 

خرید کاور ورزشی برای باشگاه:

دیگر نگرانی برای خرید وجود ندارد. با به وجود آمدن فروشگاههای اینترنتی شما میتوانید زمانی که در خانه و در حال استراحت هستید از فروشگاه مورد نظرتان خرید کنید. البته قبل از خرید از فروشگاه اینترنتی از داشتن نماد اعتماد فروشگاه مطمئن شوید.

Tak tshirt یکی از فروشگاههایی هست که تمام تلاش خود را میکند تا شما با خیال راحت، خریدی آسان و مطمئن را انجام دهید. برای خرید کاور ورزشی ، بعد از جنس پارچه یکی دیگر از معیارها قیمت مناسب آن است. در فروشگاه تک شما میتوانید با قیمت استثنایی تیشرتهای آستین حلقه ای متفاوتی برای باشگاه  بخرید. ابعاد را در قسمت مشخصات نوشتیم اما زیاد وسواس به خرج ندهید این کاورها کاملا کشی هستند.

آستین حلقه ای ارزان

قیمت کاور ورزشی برای باشگاه:

قیمت همیشه یکی از اولین معیارها برای خرید هست. قیمتهای مختلفی در بازار وجود دارد که در خرید از سایت تک تیشرت میتوانید پایینترین قیمت را همراه بالاترین کیفیت تجربه کنید. از بدو افتتاح فروشگاه سعی کردیم با قیمتگذاری منصفانه کالایی که ارایه میکنیم رضایت مشتریان عزیز را به دست بیاریم.

آستین حلقه ای های تک تیشرت با پایین ترین قیمت به فروش میرسد. این کاور ورزشی ارزان قیمت و با کیفیت را میتوانید با شلوار و شلوارک برای باشگاه استفاده کنید.

مشخصات لباس باشگاه برای خانومها:

لباس باشگاه برای خانومها تنوع بیشتری نسبت به لباس ورزشی آقایان دارد. ست تاپ و شلوارک، لگ و کاور ورزشی، لگ وتیشرت ساده، نیمتنه وشلوارک، از دسته لباسهایی هستند که خانومها در باشگاه از آن استفاده میکنند. جنس این لباس های ورزشی از پارچه اسپان و نخ پنبه است که این دو پارچه بیشترین مصرف را در لباسهای ورزشی دارند. مخصوصا پارچه اسپان که در کاورهای ورزشی بسیار پر مصرفتر است.

 

لباس باشگاه ورزشی برای خانم ها

 

لباس باشگاه ورزشی برای خانم ها

مشخصات لباس باشگاه برای آقایان:

معمولا تنوع لباس ورزشی برای آقایان دامنه کمتری دارد. کاور ورزشی، شلوار اسلش، شلوارک، تیشرت و شلوارک، آستین حلقه ای و شلوارک و به تازگی لگهای مردانه از نمونه لباسهای باشگاه برای مردان هستند. کاور ورزشی مردانه ارزان قیمت یک گزینه بسیار مناسب برای آقایان است. این کاورها به دلیل قیمت مناسب و کیفیت بالا میتواند بهترین انتخاب برای باشگاه باشد. به دلیل ارزان بودن آستین حلقه ای ها شما میتوانید مدلهای بیشتری خریداری کنید و هر روز لباس متنوعی بپوشید.

 

لباس باشگاه برای آقایان

 

مشخصات لباس باشگاه ورزشی آقایان

 

ویژگی کفش مناسب برای باشگاه:

انتخاب کفش برای باشگاه یکی از نکات مهم هست که در اینجا چند ویژگی آن را آورده ایم. راحتی و در عین حال استحکام کفش ورزشی اهمیت بالایی دارد. اگر کفش شما راحت باشد انجام حرکات مختلف ورزشی هم برای شما راحتتر میشود و خستگی کمتری را احساس میکنید. به زیره کفش هم دقت کنید ، زیره کفش باید نرم و انعطاف پذیر باشد. کتانی با زیره نامرغوب و خشک هنگام ورزش به پاهای شما آسیب وارد میکند.

 

کتونی مناسب برای باشگاه ورزشی

 

نکته دیگر قیمت مناسب هست،که نسبت به کیفیت کفش متغییر است. البته باید در نظر داشته باشید که شما برای سلامت بدن ورزش میکنید و اگر کفش مناسب و راحتی نداشته باشید علاوه بر اینکه تمام تلاشی که میکنید بی فایده است، آسیب های جدی به کمر ، پا و دیگر اعضای بدن خود وارد میکنید. کفش های برند (نایک، آدیداس، ریبوک، پوما،…) اکثرا تمام ویژگی های یک کفش خوب را دارند. اما امروز با پیشرفت خوبی که در تولیدات داخلی و های کپی ها میبینیم تهیه یک کفش استاندارد و قیمت مناسب برای باشگاه کار سختی نیست.

 

کفش ورزشی مناسب برای باشگاه

 

سعی کنید حدالامکان کفشی را خریداری کنید که قابل شستشو باشد ، شستن هر روز یا هفته ای یکبار کفش های باشگاه بسیار کار درستی است. زیرا در طی تمرینات باشگاه تعرق بدن بالا رفته و باعث اینجاد میکروب در لباس های شما میشود . کفش یکی از قسمتهایی است که زودتر بو میگیرد و ممکن است شما را آزار دهد. پس شستشوی کفش باشگاه را فراموش نکنید. در مجموع برای باشگاه از کفش های نرم و سبک و قابل شستشو استفاده کنید تا از ورزش خود نتیجه مطلوب را بگیرید.

 

کفش مناسب برای باشگاه ورزشی

 

خرید ساک ورزشی برای باشگاه :

ساک ورزشی یک وسیله ضروری برای باشگاه بوده و برای حمل کردن وسایل شخصی و مورد نیاز هر شخص در سایزهای مختلف در بازار موجود است. بعضی افراد برای رفتن به باشگاه وسایل کمی را نیاز دارند. مثلا یک تیشرت و یا یک شلوار و حتی فقط یک جفت کفش را نیاز دارند که در باشگاه عوض کنند. این افراد میتوانند از ساک های کوچک و یا شوزبگ ها استفاده کنند.

 

شوربگ مناسب باشگاه ورزشی

 

دسته ی دیگر افرادی هستند که به وسایل بیشتری برای باشگاه نیاز دارند. مثلا ست کامل لباس که شامل شلوار یا شلوارک ،تیشرت یا کاور ورزشی ، کفش و قمقمه و حتی حوله حمام برای بعد تمرینات در باشگاه هایی که حمام برای بعد تمرین دارند. این افراد باید از ساک های ورزشی بزرگ با جنس و کیفیت قوی استفاده کنند. بعضی از ساک های ورزشی جای جداگانه برای کفش و قمقمه دارند که این قابلیت بسیار کاربردی هست.

 

ساک ورزشی مناسب باشگاه با جای کفش

 

اما دسته ای دیگر از ورزشکاران علاقه دارند که وسایل ورزشی خود را استفاده کنند . مانند کمربند، مت، دستکش بوکس، طناب و یک سری وسایل این چنینی که مجبور به بردن دو ساک ورزشی به باشگاه هستند و یا خرید یک ساک ورزشی بزرگ برای حمل تمام وسایلشان که گزینه بهتری هست.  به جنس پارچه و دوخت ساک ورزشی خود دقت کنید . بهترین جنس ساک ورزشی برزنتی و چرم هست که نسبت ساک های شمعی کیفیت بهتری دارند.

 

ساک ورزشی بزرگ برای باشگاه

 

خرید بطری آب یا شیکر برای باشگاه :

بطری یا قمقمه آب یکی از لازمه های باشگاه هست . حتما میدانید که در حین ورزش باید آب یا مکمل هایی که مربی به شما میدهد را بنوشید. قمقمه ها در سایز ها و جنس های متفاوتی وجود دارند. جنس آنها معمولا فلزی ، شیشه ای ، پلاستیکی هست که هر فردی نسبت به نیاز ، سلیقه و یا ست رنگی باشگاه خود آن را خریداری میکند.

همانطور که پیش تر گفتیم قمقمه ها علاوه بر آب برای مکمل ها و پروتیین هایی که قبل و بعد ورزش استفاده میشود قابل استفاده است. پس بطری یا شیکر باشگاه مورد نظر و سلیقه خود را انتخاب و به ست باشگاه خود اضافه کنید.

 

شیکر مناسب باشگاه ورزشی

 

بطری آب مناسب باشگاه ورزشی

 

در آخر باید بدانید که برای ورزش و باشگاه باید به یک سری نکات توجه کنید که در اینجا برای شما چند نکته مهم را آوردیم. ورزش برای سلامتی مفید و لازم هست و چه بهتر که به نحو احسن انجام شود.

 

 

 

  • الهام آریان
  • فروردین 25, 1402
  • 602 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...