تیشرت اورسایز پسرانه و دخترانه

چرا تیشرت اور سایز مناسب استایل خیابانی است؟ آیا تیشرت اورسایز پسرانه یا دخترانه دارد؟ چرا جوانان علاقه زیادی به این نوع لباس دارند؟

کافیست وقتی در خیابان قدم میزنید نگاهی به تیپ و استایل جوانان بندازید. متوجه خواهید شد که بیشتر جوانان لباس‌های گشاد پوشیدند.

فارغ از تاریخچه و به وجود آمدن این استایل مطلبی که در این مقاله بررسی می‌کنیم ویژگی این نوع لباس هست.

 

تیشرت اورسایز پسرانه

در دهه 70 بیشتر پسران و دختران لباسهای تنگ میپوشیدند مخصوصا برای پسرانی که باشگاه بدنسازی میرفتند تیشرتهای آستین کوتاه و تنگ یک آپشن جذاب بود حتی اگر سایز تیشرت لش مردانه یا پیراهن کمی آزاد بود به خیاطی میرفتند تا آنطور که میخواهند لباس فیت شود. در آن زمان چیزی به نام تیشرت اورسایز پسرانه عملا وجود نداشت البته نه به این منظور که طرفدار نداشت چون تاریخچه به وجود آمدن این سبک پوشش به خیلی قبلتر برمیگردد. شاید بهتر باشد بگیم به این نام شناخته نمیشد. این سبک پوشش با شلوار اسلش تکمیل میشود.

تیشرت اورسایزتیشرت اورسایز کلاهدار

اما در سال 2023 که این مقاله را مینویسیم این استایل به این نام شناخته و هر روز بیشتر از قبل استقبال میشود. پسران جوان امروزی این نوع پوشش را ترجیح میدهند به لباسهای تنگ و چسب. یادمان نرود که ما در رابطه با اکثریت صحبت میکنیم و سلیقه ها متفاوتند. به دو عکس بالا خوب نگاه کنید هر دو قواره لش یکی ساده مینیمال، یکی کلاهدار و طراحی منحصر به فرد.

تیشرت اورسایز دخترانه

مد برای دختران هم به همین شکل و شمایل پیش میرفت مانتوها کوتاه و تنگ بودند و کسی از مانتو گشاد زیاد استقبال نمیکرد. اما مد هیچ وقت ساکن نیست و دائم در حال تغییر هست. امروز دیگر از تیشرت و مانتوهای تنگ خبری نیست و اگر هم باشد کمتر از 20 درصد بازار را پوشش میدهد. تیشرت اورسایز جای تیشرت فیت و اندامی را گرفت. در استریت استایل البسه آقایان و بانوان تشابهات بسیار زیادی دارند. در واقع تیشرت اورسایز مرز جنسیتی ندارد شاید یکی از دلایل محبوبیتش هم همین است.

اورسایز یا سایز بزرگ

تیشرت اورسایز را با سایز بزرگ و یا سوپرسایز اشتباه نگیرید. اورسایز بودن تیشرت به جسه افراد بستگی دارد و کاملا سلیقه ای هست که چقدر تو تن آزاد باشد. البسه سایز بزرگ مختص افرادی با هیکل درشت است در واقع تناسب در الگوی لباس رعایت شده فقط در سایز بزرگتر دوخته و ارائه میشود. برای دیدن تیشرت سایز بزرگ مردانه کلیک کنید.

تیشرت اورسایز با لانگ چه تفاوتی دارد؟

تیشرت لانگ همانطور که از اسمش پیداست قد بلندی دارد، معمولا آستین سه ربع و عرض سینه نسبتا زیاد دارد در واقع تیشرت لانگ و اورسایز یکی هستند. ویژگی ظاهری هر دو مشابه هست با این تفاوت که الگو تیشرت اورسایز پسرانه و یا دخترانه از سرشانه تا پایین حالت هلالی دارد که باعث میشود سرشانه کاملا روی بازو و گاهی روی آرنج قرار بگیرد.

تیشرت اورسایز را با چه شلواری بپوشیم

دقت کنید که لباس بلاتنه هر چقدر آزاد است پایین تنه هم همانقدر آزاد باشد. هیچ تی شرت گشادی با یک شلوار فیت نمای زیبایی ندارد ویا تیشرت تنگ با شلوار بگی. شلوار اسلش آزاد، شلوار مام استایل یا مام فیت و شلوار بگی بهترین گزینه برای ست کردن با یک تیپ خیابانی است.

 

 

  • الهام آریان
  • دی 1, 1401
  • 958 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...