تیشرت بیسیک چیست؟ - تک تیشرت | فروشگاه اینترنتی پوشاک اسپرت

به تیشرتهای ساده تک رنگ تیشرت بیسیک گفته میشود. البته زمانی که از تیشرت بیسیک سخن میگوییم نوع یقه گرد آن در ذهن تداعی میشود در صورتی که ممکن است یقه هفت و یا یقه دار باشد. این نوع لباس مخصوصا تیشرت مردانه ساده همیشه و همه جا به چشم میخورد چراکه بسیار محبوب است. در فصل بهار و تابستان به تنهایی و در فصول سرد سال همراه با پیراهن، سوییشرت، کت و کاپشن استفاده میشود.

 

تیشرت آستین پاکتی براش

تیشرت بیسیک در بهار و تابستان

مد هیچ وقت ثابت نیست و دائم در حال تغییر و تحول است. همیشه طراحان به دنبال خلق یک لباس جدید با نوآوری های خودشان هستند. اگر از گذشته تا کنون لباسهای مردم را بررسی کنید بهتر متوجه میشوید که با چه سرعتی صنعت مد پیشرفت میکند. اما با جستجو در نوع لباس پوشیدن مردم از گذشته تا کنون به این موضوع پی میبریم که سادگی هیچگاه از مد نمی افتد. همین الان در قرن بیست و یک هم بخش بزرگی از تولیدات برندهای مطرح دنیا به لباسهای ساده اختصاص پیدا میکند.

 

تیشرت بیسیک چیست

 

اما بپردازیم به استفاده از تیشرت بیسیک در هوای گرم تابستان و روزهای معتدل بهاری. اولین قدم انتخاب کیفیت خوب است. حتما دقت کنید جنس تیشرت نخ پنبه باشد و از پلی استر در لباس استفاده نشده باشد. لطافت پارچه و احساس راحتی هنگام پوشیدن لباس مهمترین نکته است. در خرید آنلاین تیشرت دقت کنید که قواره تولیدیها و برندهای مختلف متفاوت هستند. ابعاد هر کار را قبل از ثبت سفارش با یکی از تیشرتهای خودتان مقایسه کنید. در پیج اینستاگرام و سایت تک تیشرت ابعاد به سانتی متر در قسمت توضیحات نوشته شده است.

 

تیشرت بیسیک با شلوار جین

 

موقعیت جغرافیایی کشور ما به گونه ای است که در بیشتر شهرها تابستان گرمی داریم و مردم حداقل سه ماه از سال را باید با یک لایه لباس بگذرانند. یکی از دلایل محبوبیت تیشرت هم همین امر است که بهترین انتخاب برای گرماست. اکر از بالاپوش ساده استفاده میکنید دقت کنید که رنگش با کفشتان در یک هارمونی باشد. میتوانید شلوارتان هم همرنگ تیشرتتان انتخاب کنید و یک استایل مونوکروم بسازید.

 

تیشرت بیسیک اورسایز

تیشرت بیسیک آستین پاکتی

به جرات میتوان گفت پرطرفدارترین تیشرت ساده در چند سال اخیر تیشرت آستین پاکتی است. در فروشگاه ما تنوع رنگی بالایی از این مدل در دو جنس نخ پنبه سوپر و پنبه براش موجود است. آستین پاکتی (تیشرت آستین لبه دار) با اینکه ساده هست اما بسیار خوش کپ میباشد و به دلیل حالت آستینها که کامل بازوهارو میگیرد باعث میشود جذابتر یه چشم بیاید. این تیشرت لش مردانه در تمام فصول ارایه میشود.

ست کردن تی شرت بیسیک

برای ست کردن نکته ای که باید رعایت کنید انتخاب رنگ تی شرت است. رنگ لباس باید با رنگ پوستتان همخوانی داشته باشد. مثلا افراد سبزه بهتر است که رنگ قرمز نپوشند. و یا اگر رنگ مو و پوستتان روشن است تیشرت رنگ تیره انتخاب کنید. البته یک اصل مهم در انتخاب پوشش، سلیقه و شخصیت هر انسان هست و کاملا اختیاری… در فصول گرم سال از تیشرت های رنگ روشن استفاده کنید. مثلا تیشرت بیسیک سفید با شلوار آبی روشن و کفش سفید یک استایل فوقالعاده میسازد. وقتی از تیشرت ساده استفاده کنید ست کردن هم راحت است. سه فاکتور اصلی در استایل فصول گرم تیشرت، شلوار و کفش هستند. پیشنهاد ما این است که اگر تیشرت روی شلوار بیوفتد رنگ تیشرت با رنگ کفش یکی باشد. اگر در تیپ خود تیشرت را داخل شلوار میذارید رنگ کمربند و کفش یکی باشد.

 

ست کردن تیشرت بیسیک

 

تیشرت بیسیک در پاییز

آخرهای شهریور و اوایل مهر که هوا نه سرد است و نه گرم ترکیب پیراهن با تیشرت بیسیک مردانه برنده است. در شش ماه دوم، رنگهای تیره برای انتخاب رنگ لباس مناسبتر است. یک پیراهن چهارخانه با تم طوسی آبی، تیشرت ساده طوسی و شلوار ذغالی شما را به یک مانکن مد تبدیل میکند.

پیراهنهای چهارخانه معمولا از چند رنگ تشکیل میشوند. بهتر است که تیشرتی که در زیر پیراهن استفاده میکنید با یکی از رنگهای تشکیل دهنده پیراهن یکی باشد. رنگهای طوسی، سفید و مشکی خنثی هستند و به راحتی ست میشوند. پاییز تداعی کننده زرد، قرمز و نارنجی است چه بهتر که ما هم از طبیعت الهام بگیریم. به عنوان مثال: سوییشرت زرد، تیشرت و شلوار مشکی، کفش زرد… ترکیب مشکی با زرد عالی هست. دقت کنید رنگ تیشرت با لباسی که روی آن میپوشید یا در یک هارمونی و یا در تضاد باشند. حال تیشرت بیسیک سفید با سوییشرت و شلوار اسلش آبی را تصور کنید. ست کردن به همین راحتی است. البته تیشرت اورسایز به دلیل گشاد بودنش، برای زیر پیراهن مناسب نیست.

خیلی از دوستان که به هوای سرد علاقه دارند و تحمل گرما را ندارند هم در فصول سرد سال با ست کردن یک تی شرت ساده و یک لایه رویی مانند آنچه در بالا گفتیم تیپ میزنند. معمولا افراد چاق و تپل علاقه ای به لباسهای ضخیم زمستانی ندارند و ترجیح میدهند این گونه از خانه بیرون بروند.

 

تیشرت بیسیک با شلوارک

 

آیا تیشرتهای بیسیک مردانه زنانه دارند؟

جواب خیر است…

اگر دوره های مختلف هنر را دنبال کنید از رنسانس تا پست مدرن یک چیز کاملا مشهود است. پیشرفت استفاده از اصل سادگی و از بین بردن محدودیتهایی همچون محدودیت جنسیتی. مد و فشن هم یک هنر است و مستثنا از این قضیه نیست. لباس اروپاییان دوره باروک و رنسانس را با لباس کنونیشان مقایسه کنید. آن همه تجملات خلاصه شده است در ساده ترین نوع پوشش امروزی. جالب است بدانید ایلان ماسک، یکی از ثروتمندترین انسانهای روی زمین در مسابقات جام جهانی قطر با یک تیشرت ساده ارزان ظاهر شد. به طور کلی تیشرت اگر برش نیم تنه نداشته باشد کاملا یونیسکس است.

 

تیشرت بیسیک اسپورت

  • الهام آریان
  • بهمن 7, 1401
  • 792 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...