بهترین تیشرت مردانه متناسب با رنگ پوست سبزه، گندمی و سفید

تیشرت مردانه متناسب با رنگ پوست

 

تیشرت یکی از بهترین و کاربردی ترین محصولاتی است که می‌توان همیشه و همه جا از آن استفاده کرد. بعضی ها نظرتان این هست که تیشرت فقط یرای فصل های گرم سال مناسب است ، اما من مطمئنا به شما می‌گویم که این لباس را می‌توان در چهار فصل سال استفاده کرد‌. تی شرت مختص استفاده بیرون از منزل نیست و شما برای راحتی در منزلتان حتی در فصل های سرد سال تیشرت میپوشید. و قابلیت جذاب دیگر تیشرت اورسایز ، اسپرت بودن آن هست.

یکی از نکاتی که باید به آن دقت کنید رنگ تیشرت بر اساس رنگ پوست شماست. یعنی نسبت به رنگ پوشت شما استفاده از چه رنگهایی می‌تواند به جذابیت استایل شما کمک کند.

در ادامه به شما کمک میکنیم تا رنگ مناسب با تناژ رنگ پوستتان را پیدا کنید.

اهمیت رنگ پوست در انتخاب لباس مردانه :

تصور کنید به یک مهمانی دعوت شدید ، اولین دغدقه شما این هست که چه لباسی بپوشید؟ به سراغ کمد خود میروید و به دنبال این هستید در جمعی وارد می‌شود جذاب و چشمگیر باشید‌. اولین قدم این هست که لباسی با رنگی که با پوست شما همخوانی دارد را پیدا کنید ، رنگی که پوست شما را باز کند. بعد از آن بدنبال شلوار ، کفش و دیگر لوازم مورد نیازتان باشید که با رنگ تیشرت شما ست شود. اغلب برای خریدن یک هدیه برای آقایان به دنبال این هستیم که چه رنگی به پوست آن شخص می آید. و با دانستن همین نکته میتوانید بهترین انتخاب را انجام دهید.

به یاد داشته باشید برای انتخاب این بالاپوش جذاب ، حتما به رنگ شلوار هایی که میتوانید آن دو را باهم ست کنید دقت داشته باشید. تا بتوانید استایل خاص و مرتب و جذابی را تجربه کنید.

دقت کنید که رنگ تیشرت سایز بزرگ و سایز معمولی با هم متفاوت هست یعنی افراد سایز بزرگ باید بیشتر از رنگهای تیره برای انتخاب لباس استفاده کنند چون آنها را لاغرتر نشان می دهد.

 

اهمیت رنگ پوست در انتخاب تیشرت مردانه

رنگ تیشرت مردانه متناسب با پوست سبزه :

همه مردم از رنگ پوست خاصی برخورداند که مانند چشم ، مو بینی و با هم متفاوت هستند..این موضوع نسبت به ژنتیک و ارث ‌، اصالت و کشور و  حتی محل زندگی شخص متغییر است. اگر برای شما سوال است که برای مردان با پوست تیشرت چه رنگ تیشرتی مناسب است ، بهتر است این متن را با دقت بخوانید.

رنگ تیشرت مردانه متناسب با پوست تیره و سبزه ،  معمولا رنگهای روشن هستند. از جمله رنگهایی که همیشه باید در کمد هر فردی با هر رنگ پوستی وجود داشته باشد رنگ سفید است. رنگ سفید با وجود سادگی برای پوست های تیره بسیار انتخاب جذابی هست. دیگر رنگهایی که میتوانید برای پوست های تیره انتخاب کنید ، رنگ زرد ، آبی ، طوسی روشن ، کرم روشن ، سبز و دیگر رنگهای گرمی که تنالیته آن ها به سمت روشنی می‌رود. رنگهای روشن پوست های تیره را باز و شفاف نشان می‌دهند.

 

رنگ تیشرت مناسب پوست تیره

 

رنگ مناسب پوست تیره و سبزه

 

تیشرت مناسب پوست سفید :

افرادی که پوست سفید و روشن دارند دقیقا نقطه مقابل افراد با رنگ پوست تیره و سبزه هستند. به افراد سفید پوست بیشتر رنگهای تیره می آید. البته باید در نظر داشته باشید تیشرت رنگ سفید هم همانقدر که برای افرادی با پوست تیره لازم هست برای سفید پوستان هم لازم می باشد.

مردان با پوست سفید معمولا باید رنگهای سیر و تیره را انتخاب کنند، تا آنها را جذاب تره جلوه دهد. فرد سفید پوستی را تصور کنید لباس آبی روشن را به تن کرده هیچ جذابیت ندارد و در مقابل همان فرد با با لباسی تیره مثلا سورمه ای تصور کنید‌ چقدر چشگمیر و جذابتر به نظر میرسد. پس باید این تفاوت ها را جدی بگیرید.

رنگهایی از جمله ، مشکی ، قرمز ، سورمه ای ، سبز ، بنفش ، طوسی تیره یا زغالی برای پوست های روشن بهترین گزینه هستند. باید در نظر داشته باشید که تنالیته این رنگها باید به سمت تیرگی برود و هرچه تیره تر باشد جذاب تر است. بهتر رنگ پایین تنه مخصوصا شلوار اسلش را با توجه به رنگ تیشرت خود انتخاب کنید.

 

تیشرت مناسب رنگ پوست سفید

رنگ تیشرت مردانه برای پوست گندمی :

پوست های گندمی رنگی بین پوست سفید و سبزه هستند ، یعنی رنگ هایی که برای این دو دسته بالا مناسب نیست و رنگهایی که برای آنها مناسب هست همگی به رنگ پوست گندمی می آید.

خاصیت پوست گندمی همین هست که تمامی تناژ ها به این پوست می آید و انتخاب رنگ مناسب لباس برای این اشخاص بسیار راحت هست. افرادی با رنگ پوست گندمی میتوانند از تمام رنگهای تیره و روشن استفاده کنند. که البته رنگهایی مثل خردلی ، نارنجی ، یاسی ، لیمویی ، آجری و … هم به دسته های رنگهای روشن و تیره اضافه می‌شود.

 

رنگ تیشرت برای پوست گندمی

 

ست کردن رنگ لباس ها :

یکی دیگر از روش هایی که می‌تواند به شما کمک کند لباس رنگ مناسب پوستتان را پیدا کنید این هست که بدانید که رنگهایی را می‌توانید با هم ست کنید. کار بسیار سختی نیست چون اگر دو رنگی را بپوشید که همخوانی نداشته باشد می‌توان با نگاه کردن به آیینه به سرعت متوجه آن شد. یک راه کار عالی برای این موضوع موجود دارد و آن اینست که باید به طبیعت و اطراف خود بیشتر دقت کنید. و ببینید چه رنگهایی کنار هم زیباتر هستند. چند نمونه از ترکیب رنگهایی که میتوانید به راحتی از آنها الگو بردارید را برایتان آورده ایم.

 

ترکیب رنگی برای ست کردن لباس

 

ترکیب رنگ الهام گرفته از طبیعت

 

در نهایت :

باید نظر داشت که تمام پوست ها و نژاد ها زیبا و قابل احترام هستند. و هیچ رنگ پوستی را نباید بهتر و بدتر دانست. نژاد های مختلفی در دنیا وجود دارند که رنگ پوست های مخصوص خود را دارند. یا بسیار تیره و سبزه هستند و یا بسیار سفید پوست که هر کدام از آنها به نوعی زیبا و دوست داشتنی هستند.

رنگ پوست های مختلف قابل تغییر هستند و ممکن است با قرار گرفتن در معرض آفتاب یا عوض کردن محل زندگی از شهری به شهر دیگر تغییر کند . مثلا افرادی که در قسمت شمال و شمال غربی ایران زندگی می‌کنند با مهاجرت به سمت جنوب ایران و قرار گرفتن در معرض گرما و نور خورشید تغییر رنگ پوست شدیدی پیدا کنند.

 

نژاد پرستی ممنوع

  • الهام آریان
  • آذر 2, 1402
  • 366 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...