راز خوش تیپی مردان | آقایان چی بپوشند تا خوشتیپ شوند

این مقاله برای مردانی هست که به دنبال خوشتیپ تر شدن خود هستند. پس آقایان و خانم هایی که به استایل همسر و فرزند خود اهمیت میدهید این مطالب را با دقت بخوانید. حتما برای شما هم این سوال پیش آمده که امروز چه لباسی بپوشم ؟ یا برای مهمانی دعوت شدید و نمیدانید چه بپوشید؟ برای اینکه خوشتیپ تر باشیم چه لباسی بپوشیم؟  یا برای قرار اول چه لباسی بپوشیم ؟ برای دانشگاه چه بپوشیم ؟یا هزاران سوال دیگر در مورد اینکه آقایان چی بپوشند که خوشتیپ شوند. در این مقاله چندین نکته مهم و اصولی را برایتان بازگو میکنیم تا بدانید چه بپوشید که خوشتیپ باشید. در اینجا استایل شیک و خاص اسپرت پسرانه و مردانه را برایتان بررسی میکنیم زیرا در ذهن ما این را ساختند که آقایان برای شیک بودن حتما باید کت و شلوار پوشند اما اینطور نیست و مردان با تیپ اسپرت هم میتوانند جنتلمن باشند. حال باهم ببینیم که چرا بعضی مردان با فرم بدنی خیلی ساده بسیار خوشتیپ به نظر میرسند.

 

استایل اسپرت که مردان را خوشتیپ میکند

 

آقایان خوشتیپ به ترکیب رنگ استایل خود دقت میکنند :

رنگ و ترکیب آن با یکدیگر اصلی ترین نکته برای یک مرد خوشتیپ هست. انسان همیشه باید در اولین نگاه خوشتیپ و مرتب به نظر دیگران بیاید، پس اگر شما رنگها را طوری کنار هم قرار دهید که چشم نواز باشند و با یکدیگر هارمونی و هماهنگی داشته باشند مطمئنا در ذهن مخاطبتان خواهید ماند. باید بدانید که شما با انتخاب رنگ های درست در استایل خود میتوانید محیط اطرافتان را زیبا تر کنید. مردان جوان و حتی مردان مسن با استفاده از رنگهای روشن در استایل خود میتوانند به شدت به جذابیت خود اضافه کنند. آقایان خوشتیپ و خوش لباس معمولا درگیر رنگهای تیره نیستند و از همه رنگها برای زیبا تر شدن استایل خود بهرمند میشوند. یک مرد خوشتیپ میتواند در فصول سرد سال از دورس مردانه اسپرت و بلوز مردانه با شلوار جین و برای تابستان و فصل های گرم از تیشرت مردانه اسپرت طرحدار و یا ساده برای استایل خود استفاده کند. همه مردان در تمام سنین باید به استایل خودشان اهمیت بدهند، سن را ملاک تیپ زدن قرار ندهند این کار روحیه انسان را بالا میبرد.

 

ترکیب رنگ ست اسپرت لباس مردانه شیک

 

 

پسران خوش لباس سایز لباسشان را دقیق انتخاب میکنند

این بسیار مسئله مهمی است که بدانید چه نوع استایلی میخواهید داشته باشید. سایز لباس جدا از اینکه یک امر سلیقه ای میباشد، در هر نوع استایل متفاوت است. به عنوان مثال در استایل اسپرت و یا لش سایز لباستان باید کمی آزاد باشد اما زمانی که کت و شلوار برای یک مهمانی رسمی میپوشید میبایست دقیق فیت تنتان باشد. مد همیشه در حال تغییر است اما معیار خوش تیپی آقایان در هر زمانی دقت کردن به همین جزییات میباشد.

 

ست کردن رنگها در استایل اسپرت

مردان خوشپوش از ادکلن مخصوص هر فصل استفاده میکنند :

عطر و ادکلن یکی دیگر از خصیصه های مردان خوشتیپ هست که حتما باید به آن دقت کنید تا همیشه بوی خوب بدهید و مردم عطر شما را بخاطر بسپارند. عطر ها مانند لباس ها مناسب فصل ها و آب و هوای مخصوص خودشان هستند که در این قسمت در این باره بیشتر صحبت میکنیم. اینکه بدانید چه ادکلنی را در چه فصلی و در چه مراسمی استفاده میکنید به ماندگاری و خط بوی عطر شما کمک میکند.

 

مردان خوشتیپ چه ادکلنی استفاده می‌کنند

 

عطر و ادکلن مناسب فصول گرم سال :

در فصل ها و روزهای گرم سال بهترین کار انتخاب ادکلن با رایحه های خنک و ملایم هست. استفاده از ادکلن خنک در گرما هم باعث حال خوب برای خودتان میشود و هم اطرافیان شما از این موضوع لذت میبرند. پس دقت داشته باشید که در این روزهای گرم حتما روزانه دوش بگیرید و از عطر و ادکلن استفاده کنید. ادکلن هایی مانند هوگو باس، مگاماره و بلو شنل چند عطر با رایحه های سرد و خنک هستند. سعی کنید رایحه های خنک و ملایم را در روز و رایحه های خنک و شیرین را درشب و مراسم و مهمانی ها استفاده کنید.

 

ادکلن مردانه بلو شنل

 

عطر و ادکلن مناسب فصول سرد سال :

در روزهای سرد سال مثل پاییز و زمستان رایحه های گرم و تلخ و شیرین غوغا به پا میکنند. شاید قابل باور نباشد اما اگر میخواهید مردی باشید که در تمام محافل مردم را جذب میکند حتما در فصلول سرد ادکلن های جذاب با رایحه تلخ و گرم را امتحان کنید. آقایان خوش لباس مردانی هستند که به ان نکات ریز توجه میکنند. آمواج اینترلود، مارلی پگاسوس و اونتوس هم چند نمونه از ادکلن های معروف فصل پاییز و زمستان هستند. دقت کنید که رایحه های خیلی گرم و تند و تلخ را برای شب ها و مراسم های  رسمی استفاده کنید.

 

ادکلن مردانه پگاسوس

 

برای استایل خوب مردانه کفش مناسب انتخاب کنید :

کفش ها از جمله چیزهایی است که در اولین برخورد ممکن است به چشم مخاطب بیاید. آقایان خوش استایل باید به تمیزی کفش خود توجه کنند و کفش مناسب استایلشان را انتخاب کنند. کفش مناسب استایل اسپرت مردانه در اکثر موارد کتونی هست اما باید بدانید که بعضی استایل های اسپرت را میتوان با کفش کالج و بوت مردانه پوشید. سعی کنید همیشه کفش تمیز بپا کنید اگر کتونی استفاده میکنید حتما دو هفته ای یکبار آن را بشویید تا بو ندهد. رنگ کفش را با لباستان ست کنید یا اگر ست ندارید از رنگهای خنثی مثل سفید، مشکی و طوسی استفاده کنید.

با شلوار بگ و کارگو کفش های بزرگتر و یقر بپوشید و برای شلوارهای مام استایل و مام فیت کفشهای کف تخت پیشنهاد میکنیم. نوع کفشی که میپوشید باید با لباستان همخوانی داشته باشد. همانطور که با شلوار اسکینی، تیشرت لش زیاد جالب نیست مطمئنا کفش تانکی هم با تیپ اندامی جذابیتی ندارد.

 

اهمیت تمیز بودن کفش مردانه

 

بوت مردانه مناسب استایل اسپرت

اعتماد به نفس خوش پوشها :

آقایان خوش پوش و خوش لباس همیشه به جزییات توجه میکنند. این جزئیات باعث بالا رفتن اعتماد به نفش میشود و اعتماد به نفس یک نکته مهم برای خوشتیپ بودن است.

مسواک زدن یک نکته کلیدی برای جذابیت هست اینکه دندان های تمیز و دهانی خوش بو داشته باشید شما را جذاب میکند.

لباس تمیز و بدون چروک هم یک معیار برای خوشتیپ تر شدن هست. سعی کنید لباس مناسب اندام خودتان را بپوشید و لباس هایتان را بشویید تا همیشه تمیز باشند.

حمام رفتن ، اینکه بدن شما تمیز باشد و بوی عرق ندهد خودش به تنهایی یک نکته مهم برای خوشتیپ شدن آقایان است.

 

دوش گرفتن برای خوشتیپ تر شدن

 

نوع معاشرت شما با دیگران ، اینکه حتما ادب  را رعایت کنید و  در صحبت کردن و شوخی کردن زیاده روی نکنید.

استفاده از اکسسوری های مناسب استایل مثلا ساعت مچی، عینک و کلاه ، گردنبند و دستبند اینها جزئیاتی هستند که روی تیپ شما تاثیر گذارند.

 

استفاده از اکسسوری در استایل مردانه

 

راز خوش تیپی مردان در رعایت کردن همین نکات ریز هست اگر این نکات را رعایت کنید میبینید که نگاه ها به طرف شما برمیگردد و شما فردی خوشت تیپ و با کلاس هستید.

استایل مو یکی از رازهای مردان خوش تیپ :

مردان برای خوشتیپ شدن باید به موهای خود اهمیت زیادی بدهند تا ظاهری شکیل و جذاب داشته باشند.اولین قدم برای این موضوع تمیز بودن موهای شماست، وقتی موی سرتان تمیز و مرتب باشد نیمی از راه خوشتیپ بودن وجذاب بودن را طی کردید. سعی کنید موهای خود را مرتب شانه کنید و حالت دهید تا روی تیپ شما تاثیر گذار باشد. به آرایش ریش و صورت خودتان دقت کنید و تلاش کنید  با ظاهری ژولیده در معرض عموم ظاهر نشوید.

 

اهمیت استایل مو برای مردان خوشتیپ

 

استایل مو برای مردان خوشتیپ

 

اکسسوری به جذابیت استایل شما کمک میکند

اگر میخواهید جذاب به نظر برسید باید به همه قسمتهای ظاهری کاملا دقت کنید. بعضی جزییات شاید در نظر اول به چشم نیایند اما مطمئنان شما را متمایز خواهند کرد. اکسسوری های مختلف اعم از دستبند، گردنبند، ساعت، کیف و کمربند و … میتوانند به جذابیت هر مردی اضافه کند. خوش استایل شدن هر مردی در گرو دقت به همین نکات ریز و درشتی است که خیلی ها جدی نمیگیرند. اکسسوری هم زمانی یک مرد را جذابتر میکند که با توجه به نوع استایلش انتخاب شود.

  • الهام آریان
  • آذر 17, 1402
  • 248 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...