راهنمای کامل خرید تیشرت مردانه و نکاتی که هنگام خرید باید رعایت کنید

در این مقاله به موضوع راهنمای خرید تیشرت مردانه، و نکته های مهمی که زمان انتخاب تیشرت لش ، اور سایز و فیت بایستی رعایت کنید میپردازیم. بدون شک تیشرت یکی از پرکاربردترین لباس آقایان است. در عصر حاضر که ما تلاش میکنیم با استفاده از تکنولوژی نیازهایمان را رفع کنیم خرید آنلاین بسیار مرسوم است. اما نکات حائز اهمیتی در خرید لباس چه به صورت حضوری چه آنلاین وجود دارد که با هم بررسی میکنیم.

نکات مهم خرید تیشرت مردانه

انتخاب جنس تیشرت

تیشرتها اولین لایه پوشش آقایان در فصل تابستان به حساب می آیند. اگر پوست حساسی دارید حتما به این نکته دقت کنید که تیشرتتان نخی باشد. تیشرت های نخی و پنبه ای بسیار لطیف و نرم هستند و به همه آقایان مخصوصا کسانی که گرمای تابستان اذیتشان میکند توصیه میشود.

تنوع پارچه و انواع جنس تیشرت آنقدر بالاست که در این مقاله نمیگنجد، اینجا چند مدل که بیشتر مورد استفاده قرار میگیرد را بررسی میکنیم. پارچه های 100 درصد پلی استر از این رو که دوام بالایی دارند بیشتر در لباسهای ورزشی استفاده میشوند. به هیچ عنوان پیشنهاد نمیکنیم از تیشرتهای پلی استری در تابستان استفاده کنید.

پارچه پلی استری مانند تیشرت راگبی و فوتبالی تعرق بدن را افزایش میدهد و بهتر است در تابستان و روزهای گرم سال برای استفاده روزانه نپوشید. نوع دیگری از پارچه که بیشتر در تولید تیشرتهای یقه کوبایی استفاده میشود ژاکارد پنبه هست، با این که الیاف پنبه دارد اما ضخامت زیاد پارچه ژاکارد برای تابستان مناسب نیست. در نتیجه بهتر است که از تی شرتهای پلی استری در روزهای گرم سال استفاده نکنید.

به نوع چاپ روی تیشرت توجه کنید

چاپ روی تیشرت انواع مختلفی دارد مانند: چاپ سیلک، سابلیمیشن، کاتری، DFT و چاپ مدیا. تشخیص نوع چاپ کمی تخصصی است و نیازی نیست انواع آن را کاملا بشناسید. نکته ای که شما باید دقت کنید این است که آیا هوا از داخل چاپ رد میشود یا نه. بیشتر تولیدات داخلی چاپ پلاستیزول هستند که کیفیت بسیار بالایی هم دارند اما اگر در سایز های A3 و بزرگتر باشند باعث میشود که چاپ به بدن بچسبد که این امر باعث تعرق میشود. البته گاهی طرحهای بزرگ روی لباس آنقدر جذابند که این ویژگی بدش را نادید میگیریم، چاپ ترام نوعی از چاپ است که هوا به راحتی از داخلش عبور میکند، اگر به گرما زیادی حساس هستید چاپ ترام بهترین پیشنهاد برای شماست.

دوخت تی شرت را بررسی کنید

گاهی اوقات بعد از خرید لباس متوجه میشویم کپ کار جالب نیست و وقتی لباس را پرو میکنیم ایست خوبی ندارد. این مورد به دوخت و طراحی لباس برمیگردد. در خرید اینترنتی از فروشگاههایی خرید کنید که ضمانت مرجوع کالا در این مورد را داشته باشد و یا قبل از خرید از فروشنده تقاضا کنید سالم بودن دوخت لباس را حتما چک کند.

انتخاب درست سایز تیشرت

عرض تیشرت مردانه

موضوع دیگر برای راهنمای خرید تیشرت مردانه انتخاب درست سایز است. دوستان عزیز دقت داشته باشید به طور کلی هیچ استاندارد مشخصی برای سایز لباس وجود ندارد. هر تولیدی و هر برند با توجه به معیارهای خودش سایزبندی را مشخص میکند. با تو جه به نکاتی که در ادامه ذکر میشود به راحتی میتوانید تیشرتتان را اندازه گیری کنید.

چگونه سایز تیشرت خود را بفهمیم

بهتر است به جای اندازه گیری دور شکم و قد خودتان عرض و قد یکی از تیشرتهایی که سایز مناسبی دارند را اندازه بگیرید. در خرید اینترنتی سایت های معتبر جدول راهنمای سایز تیشرت برای هر محصول وجود دارد. معیارهایی از جمله عرض شانه، قد آستین، اندازه سر آستین، عرض سینه، عرض شکم، قدتیشرت و … با توجه به تجربه ما در زمینه فروش اینترنتی تیشرت، بیشتر افراد این همه اندازه را چک نمیکنند. اصولا خرید اینترنتی باید کار مشتری را ساده کند نه پیچیده تر.

قواره هر تولیدی متفاوت است چطور سایز لباسمان را پیدا کنیم؟

به عنوان مثال شما 4 تا تیشرت دارید روی یکی دوایکس لارج، روی یکی دیگر از تیشرتها مدیوم و روی دوتای دیگر اتیکت ایکس لارج درج شده است. اولین نکته ای که باید دقت کنید این است که تیشرتی که قصد خرید آن را دارید فیت هست یا اورسایز. دوخت تیشرت اورسایز و لش استایل معمولا حالت دو پرانتز برعکس است. عرض شانه از عرض سینه و شکم بیشتر است. آستین های آزادتر و بلنتری دارند. در انتخاب تیشرت لش مردانه به عرض شکم و قد کار دقت کنید.

عرض تیشرت اورسایز

در فروشگاه تک تیشرت بیشتر محصولات لش استایل هستند برای همین در مشخصات محصولات اورسایز عرض شکم را مینویسیم و یا عرض سینه را پایین تر دوخت آستین در نظر میگیریم.

اندازه گیری پلوشرت و تیشرتهای کلاسیک هم به همین راحتیست. دو معیار عرض سینه و قد کار را با یکی از تیشرتهای خودتان مقایسه کنید و با خیال راحت خرید کنید.

 

انتخاب سایز تیشرت با توجه به استایل و فرم بدن

به طور کلی پنج فرم بدنی داریم : مثلثی، مستطیلی، ذوزنقه ای، بیضوی و مثلث وارونه. مقالات مختلفی برای انتخاب لباس هر تیپ بدنی وجود دارد که ما در این مقاله به آن نمیپردازیم. نکته مهم این قسمت بلاگ راهنمای خرید تیشرت مردانه این است که هر چه دوست دارید بپوشید. سالهاست که در زمینه فروشندگی پوشاک فعالیت میکنیم، علت این که اکثر تیشرتهای ما لش استایل هستند این است که بیشترین طرفدار را بین جوانان دارد. افراد چاق و لاغر با فرمهای مختلف بدنی. نکته مهم سلیقه و سبک پوشش شماست نه فرم بدنی شما. اگر استایل لش و اورسایز میپوشید کیفیت و دوخت و طرح روی تیشرت مهمتر از فرم بدنتان است.

خرید تیشرت با توجه به رنگ پوست

باید دقت کنید رنگی برای لباس انتخاب کنید که پوستتان را شفاف نشان دهد. گاهی اوقات رنگی را انتخاب میکنید که صورت شما را کدر و بیمار نشان میدهد و دلیلش هم خوانایی نداشتن رنگ تیشرت و رنگ پوست شماست. مهم نیست سفید، سبزه و یا سیاه باشید، ترکیب رنگ پوست و مو شما با رنگ لباستان مهم است.

جمعیت کره زمین چند میلیارد است و رنگ پوست هر شخصی متفاوت است اما فقط سه دسته مختلف ته رنگ (فام) پوست وجود دارد. گرم، سرد و خنثی. رنگهای گرمتر از ته رنگهای زرد و رنگهای سرد از ته رنگ های صورتی تشکیل میشوند. در این میان یک پوست خنثی ترکیبی از هر دو یعنی فام گرم و سرد است. ممکن است که در معرض نور خورشید پوستتان برنزه شود و رنگ سطح پوست تغییر کند ولی ته رنگ پوست ثابت است و تغییر نخواهد کرد. چند آزمایش وجود دارد که متوجه شوید در کدام دسته قرار میگیرید اما از آنجایی که بحث خیلی تخصصی میشود و به زمان بیشتری نیاز داریم در این مقاله به آن نمیپردازیم.

پیشنهاد ما این است که اگر پوست تیره دارید از رنگ های روشن بیشتر استفاده کنید مانند: تم رنگ زرد و لیمویی و همینطور آبی آسمانی و نیلی. طیف رنگ قرمز و قهوه ای را یشنهاد نمیکنیم چراکه پوستتان را کدر نشان میدهد. پوستهای سبزه و گندمی با رنگهایی با تم صورتی و بنفش و بازهم زرد روشن ترکیب جذابی میشوند، بهتر است از رنگهای سبز تیره و قهوه ای تیره خودداری شود. دوستانی که رنگ پوستشان روشن است بهتر است با توجه به رنگ موهایشان رنگ لباسی که میپوشند را انتخاب کنند. اگر پوست روشن و موی بور دارید به هیچ عنوان سمت تیشرتهای رنگ روشن نروید چراکه صورت شما را بیمار و کم حال نشان میدهد. پیشنهاد ما برای پوست روشن رنگهای تیره است.

بهترین فروشگاه خرید تیشرت کجاست؟

در کشورهای  پیشرفته حرف اول را برندها میزنند. به عنوان مثال در ترکیه برندهایی مانند کولینز، ال اسی واکیکی، ماوی، دیفکتو و کلی برند دیگر مد و فشن نمایندگی دارند. در هر مرکز خرید میتوانید لباس و برند مورد علاقه خودتان را باتوجه به بودجه ای که دارید انتخاب کنید.

خرید پوشاک در ایران کمی متفاوت هست. نمایندگی رسمی خیلی کم پیدا میشود. اگر هم باشد هر لباسی با توجه به هزینه های حمل و نقل و گمرک گرانتر از نمایندگی های همان برند در دیگر کشورهاست. چند سالیست که تولیدیهای داخل کشور با قدرت بیشتری کار میکنند. طراحی و دوخت لباسها بهتر از قبل هست و با الگوهای جهانی پیش میروند.

مطمئنا شهر شما پر از بوتیکهای زنانه و مردانه است اما دیدن کارهای داخل همه مغازه ها بسیار زمانبر است. تکنولوژی و فروشگاههای اینترنتی کار را آسان کردند. به راحتی میتوانید همه محصولات فروشگاه را داخل موبایل و لپتاپ خود ببینید و با دیگر فروشگاهها مقایسه کنید.

ما ادعایی نداریم که بهترین هستیم اما تلاشمان را میکنیم که یکی از بهترین برندها و فروشگاه های خوب لباس ایران تک تیشرت باشد. اگر مشهد هستید میتوانید به صورت حضوری از بوتیک تک تیشرت و کارهای ما دیدن کنید. اگر هم با خرید آنلاین مشکلی ندارید با بازدید از سایت تک تیشرت همه کارها را مشاهده و بعد از مقایسه قیمت و کیفیت خرید کنید.

  • الهام آریان
  • مرداد 17, 1402
  • 537 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...