راهنمای خرید کیف زنانه و نکات مهم هنگام خرید کیف دخترانه

 

راهنمای خرید کیف زنانه

 

کیف زنانه یکی از اکسسوری های مهم و کاربردی در استایل خانم ها هست که معمولا تعداد زیادی کیف در رنگهای مختلف و سایز های متنوع در کمد هر خانمی وجود دارد.  انتخاب درست کیف باعث شود شما به استایل و تیپ دلخواهتان برسید. انتخاب این محصول زنانه هم مانند دیگر محصولات مانند لباس جواهرات عطر و ادکلن ملزم یک سری نکات هست.

خانم های خوش استایل و بروز ، امروزه با توجه به چند نکته ظریف در خرید کیفهای زنانه نقص های استایل و اندام خود را به نقطه قوت تبدیل کردند . و نتیجه این شد که بهتر است کیف خود را براساس فرم بدن ، سن ، قد ، چاقی یا لاغری انتخاب کنید. در ادامه نکات مهمی که قبل از خرید باید در نظر بگیرید را آورده ایم. امیدواریم مقاله راهنمای خرید کیف زنانه برای شما مفید باشد.

راهنمای خرید کیف زنانه برای مناسبت های مختلف :

معمولا خانم ها برای هر مراسم یک استایل جداگانه و خاص دارند.

● کیف زنانه مجلسی ، کیف دوشی زنانه ،  کیف پول زنانه ، کیف مناسب دانشگاه و کیف اداری برای خانم های شاغل از دسته کیف هایی هستند که در کمد هر خانمی قرار دارند. در بعضی مواقع هم کیف اسپرت دخترانه و زنانه برای استفاده روزمره بسیار کاربردی هست. که به اصطلاح به آن کیف دم دستی هم گفته می‌شود.

 

خرید کیف مناسب برای مناسبت های مختلف

 

● خرید کیف اسپرت دوشی برای هر خانمی لازم است، برای استفاده روزمره ، برای خرید و بازار و … بسیار مناسبند‌. معمولا رنگ این کیف ها را مشکی طوسی و رنگ های تیره انتخاب می‌کنند.

 

راهنمای خرید کیف دوشی اسپرت

 

● خرید کیف اداری یا دانشجویی ، این مدل کیف باید کمی جادار باشد تا وسایل مورد نیاز در روز را در آن بگذارید، با استایل رسمی و کم طرح و رنگهای سنگین یا خنثی که براحتی ست شود.

 

نحوی خرید کیف دانشجویی و اداری

 

● برای خرید کیف مجلسی زنانه باید به رنگ لباسی که می‌پوشید دقت کنید ، معمولا اکثر خانم ها رنگی ست با کفش یا پیراهن انتخاب می کنند.  این مدل را می‌توانید کمی پر زرق و برق و رنگی اسفاده کنید تا جذابیت بیشتری داشته باشد.

 

کیف مجلسی زنانه

 

● برای خانم هایی که برای خرید یا پیاده روی های کوتاه به یک کیف کوچک نیاز دارند،  کیف پول های مستطیل شکل را پیشنهاد می دهیم.

این مدل کیف پول زنانه دارای جای کارت ، جای پول و حتی موبایل هست.

شما می‌توانید خیلی سریع کلید و کارت و موبایل خود را داخل کیف پولتان بگذارید و به خرید بروید.

کیف پول را می‌توانید با کیف دستی و بزرگ خود ست کنید.

 

راهنمای خرید کیف پول زنانه

 

● کوله پشتی یک گزینه بسیار مهم برای دانشجویان و اسپرت پوشان هست.که نیاز به کیفی دارند که راحت روی دوش انداخته شود و جا دار باشد. امروزه اکثر دختران از کوله پشتی استفاده می کنند.

کوله پشتی ها به سه دسته تقسیم می‌شوند. دسته اول کوله پشتی های برزنتی و اسپرت هستند که از استقامت بالایی برخورداند. معمولا آنها را برای مدارس، دانشگاه و حتی برای رفتن به سر کار استفاده می‌کنند. این مدل را می‌توانید کاملا پر کنید و از آن کار بکشید.

مدل دوم کوله پشتی های چرم صنعتی هستند. این مدل کوله ها اکثرا دخترانه هستند و برای مدارس ، تفریح و کلاسهای خارج از مدرسه مناسبند. در استفاده از این کیف ها باید دقت کنید چون علاوه بر کارایی آن به زیبایی و ظرافت آن هم دقت کردند. پس این کیف را زیاد سنگین افراطی نکنید و با خیال راحت از آن استفاده کنید.

مدل سوم مینی کوله یا کوله های کوچک فانتزی هستند. که برای مصارف روزانه قابل استفاده هستند و بسیار ظاهر جذاب و فانی دارند.

مناسب برای خانم های جوان و دختران اسپرت پوش هست.

کیف و کوله بچه گانه یکی دیگر از محصولاتی هست که در فروشگاه های کیف فروشی ارائه می‌شود. بچه ها یکی از عزیزترین و دوست داشتنی ترین موجوداتی هستند که همیشه خوشحالی آنها برای بزرگترها مهم هست. و لازم به ذکر هست که همیشه در خرید فرزندان بهانه خرید برای آنها را می‌گیرند.

کیف های بچه گانه معمولا کوچک و پر از رنگهای شاد هستند. بهترین گزینه و معیار برای خرید کیف کودک قیمت آن هست. به این دلیل که کودکان برای چند لحظه با این کیف خوشحالند و مرحله بعد خراب کردن آن است.

پس بهتر است کیفی با قیمت مناسب برای کودکان زیر ۱۰ سال تهیه کنید .

 

خرید کیف بچه گانه

 

جنس کیف زنانه :

برای انتخاب کیف زنانه و دخترانه ، یکی از گزینه ها جنس کیف هست.معمولا نسب با استفاده ای که از کیف دارید باید یه جنس آن توجه کنید. مثلا اگر هدیه ای برای مادرتان میخرید باید جنسی را انتخاب کنید که پارچه سبکی دارد. تا موجب درد دست و شانه ایشان نشود. مثلا جنس هایی مثل چرم شسته یا چرم های سبک و پارچه ای را انتخاب کنید.

اگر قصد خرید کیف مجلسی دارید میتواتید بیشتر به زیبایی کار دقت کنید و نوع دوخت و تمیزی آن را ملاک قرار دهید.

امروزه با گران شدن کیف های خارجی ، تولید کنندگان داخلی سعی کردند کیف های زنانه با کیفیت را با قیمت مناسب تولید کنند.

و از چرم های صنعتی و فوم های مرغوب استفاده می‌کنند. به این خاطر شما می‌توانید کیف های ایرانی با کیفیت را با قیمت بسیار مناسب تهیه کنید.

 

جنس کیف های زنانه

 

چک کردن جزئیات برای خرید کیف زنانه :

برای دقت بیشتر می‌توانید زیپ های کیف و دکمه های کیف را هنگام خرید چک کنید. معمولا در کیف های با کیفیت از یراق و زیپ های مقاوم تری استفاده می‌شود. روان بودن زیپ ها و گیر نداشتن آنها نکته مهمی است.

اگر کیف دوشی زنانه میخرید حتما بند کیف و اندازه آن را چک کنید.

نکته دیگر دوخت دور کیف هست که باید به آن دقت کنید.

 

دقت به جزئیات در خرید کیف زنانه

 

انتخاب رنگ کیف زنانه و دخترانه :

رنگ کیف یکی از مهم ترین و اولین گزینه هایی است‌ که باید مورد توجه قرار بگیرد. شما باید ببینید که کیف را با چه رنگ لباسی میخواهید ست‌ کنید.

بهترین گزینه برای ست کردن کیف زنانه در یک استایل ، ست کردن آن با شال یا روسری ، ست کردن یا کفش و در بعضی مواقع خاص می‌توان کیف را با لباس و مانتو ست کرد.

بهترین رنگ برای اینکه راحت با تمام لباس های شما ست شود، رنگهای مشکی ، طوسی ، سفید و کرم هستند.

این چند رنگ قابلیت ست شدن با تمام رنگها را دارند. و یکی از پر فروش ترین رنگ ها در تمام صنف ها رنگ مشکی هست.

 

نحوی انتخاب رنگ کیف زنانه

 

بررسی قیمت کیف زنانه و دخترانه :

در این قسمت از مقاله راهنمایی خرید کیف زنانه به بررسی قیمت و کیفیت میپردازیم. مسائل مختلفی از جمله ، کیفیت چرم و پارچه ، کیفیت دوخت ، استفاده از زیپ ها و دکمه ها و نوسانات بازار بر روی قیمت کیف تاثیر گذارند.

شما قرار است خودتان خرید کنید و متوانید گزینه قیمت را از ملاکهایتان حذف کنید. اول اینکه باید مدلی را پسند کنید و به دل شما بنشیند، مسلما یا چشم می‌توانید تا حدودی کیفیت را تشخیص دهید. بعد از آن قیمت را چک کنید.

در بعضی مواقع هم شما یک مبلغ مشخص را برای خرید کیف معین کرده اید و با توجه با آن کیف خود را انتخاب می‌کنید.

مطمئنا اگر کیفی خیلی بی کیفیت و قیمت بالا باشد نباید آن کیف را خریداری کرد.

در فروشگاه تک تیشرت شما می‌توانید انواع کیف های با کیفیت و قیمت مناسب را مشاهده و به آسانی خرید کنید.

 

بررسی قیمت کیف زنانه و دخترانه

 

خرید  و انتخاب کیف بر اساس قد :

نکته دیگری که استایل شما را خاص می‌کند این هست که بدانید نسبت به اندامتان چه کیفی برای شما مناسب است.

مدل کیف مناسب برای خانم های لاغر و قد بلند : 

خانم های قد بلند و لاغر  باید به دنبال کیفی باشند که قد آنها را بلندتر نشان ندهد. معمولا تمام کیف های دوشی زنانه و کوله و … برای خانم های لاغر مناسبند اما ، کیف های خیلی کوچک دوشی و دستی آنها را قد بلندتر و لاغر تر نشان می‌دهد.

پس بهتر است از کیف های بزرگتر و جادار تر استفاده کنند، تا تعادل را بین اندام خود برقرار کنند.

 

خرید کیف برای خانم های لاغر اندام

 

مدل کیف مناسب خانم های تپل و  قد کوتاه : 

این خانم ها نباید از کیف های بزرگ استفاده کنند. زیرا کیف بزرگ آنها را ریزه تر و قد کوتاه تر نشان می‌دهد. کیف های مناسب این اندام کیف های دوشی کوچک زنانه هستند که می‌توانند تعادل اندامشان را حفظ کنند. کیف های کوچک و متوسطی که بند کوتاه برای روی آرنج هم دارند گزینه مناسبی هستند.

 

راهنمای خرید کیف برای خانم های تپل و قد کوتاه

 

مدل کیف مناسب برای خانم های قد بلند و تپل : 

خانم هایی که سایز بزرگ هستند بهتر است از کیف های دستی یا کتابی و کیف های دوشی کوچک و متوسط  استفاده کنند. این کیف ها باید تا حد امکان ساده تک رنگ و یا با طرح هایی که خیلی شلوغ نیستند باشند.

 

راهنمای خرید کیف برای خانم های تپل و قد بلند

 

نتیجه :

کیف یکی از وسایل ضروری برای خانم ها بوده و خرید کیفهای دخترانه و زنانه بسیار مهم هست، ما در این بلاگ (راهنمای خرید کیف زنانه) برای شما نکاتی را آوردیم تا بهترین انتخاب را داشته باشید. تا بتوانید کیفی مطابق استایل و سلیقه خود را با رعایت این نکات تهیه کنید.

 

 

 

  • الهام آریان
  • مهر 24, 1402
  • 370 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...