نکات ست کردن پیراهن چهارخانه مردانه - تک تیشرت | فروشگاه اینترنتی پوشاک اسپرت

ست کردن پیراهن چهارخانه مردانه نکات مهم بسیار زیادی دارد که باید در هنگام پوشیدن به آن توجه کرد. پوشیدن ست پیراهن مردانه نیز باید طبق استایل، فرم اندام و محلی که قرار است به آنجا بروید باشد. ما در ادامه این مطلب قصد داریم نکات مهمی را در مورد روش ها و انواع ست کردن لباس چهارخانه مردانه بیان کنیم. اگر فردی هستید که علاقه زیادی به پیراهن هایی با طرح چهارخانه دارید، خواندن این مطلب را به شما توصیه می کنیم.

پیراهن چهارخانه مردانه

نکات ست کردن پیراهن چهارخانه مردانه

ست کردن پیراهن چهارخانه مردانه نکات زیادی دارد. مهم ترین نکته، در مورد انتخاب رنگ و طرح این پیراهن هاست. طراحان پارچه به شکل ها و مدل های مختلفی پارچه های چهارخانه را تولید می کنند. برخی از این پارچه ها طرح هایی با چهارخانه های ریز داشته و برخی چهارخانه های درشت دارند. به علاوه برخی دارای رنگ های مختلف در هر خانه و بعضی از چهارخانه ها به یک رنگ خاص هستند. با توجه به نوع طرحی که پارچه های چهارخانه دارند، اسامی خاصی نیز خواهند داشت.

به عنوان مثال چهارخانه هایی که دارای خطوط افقی و عمودی با اندازه ها و رنگ های مختلف هستند، پارچه چهارخانه تارتان نامیده می شوند. یا پارچه های چهارخانه ای که دارای مربع های ساده در کنار مربع های طرح دار هستند، چهارخانه بوفالو نامگذاری شده اند. به همین ترتیب انواع مختلفی از پارچه های چهارخانه تولید می شوند که در تهیه و دوخت پیراهن های چهارخانه مردانه استفاده می شوند.

پیراهن چهار خانه مردانه

چطور پیراهن چهارخانه را ست کینم

مهم ترین نکته در انتخاب و خرید پیراهن چهارخانه مردانه، توجه به طرح آن است. طرحی که با توجه به نوع اندام یعنی چاقی و لاغری، محل مورد استفاده و غیره مناسب بوده و با سایر لباس های فرد همخوانی داشته باشد. این لباس را با هودی هم ست میکنند به طوری که یک هودی ساده در زیر پیراهن طرحدار خود میپوشند اما نکته ای که باید رعایت کنید این است که هنگام ترکیب این دو، از هودی فیت استفاده کنید. هودی لش به خاطر آزاد و گشاد بودن قواره ای که دارد در زیر پیراهن نمای جالبی ندارد.

راهنمای ست کردن پیراهن چهارخانه مردانه

یکی دیگر از نکات مهم ست کردن پیراهن مردانه چهارخانه، انتخاب رنگ آن است. پیراهن مردانه چهارخانه بهتر است از رنگ های خنثی باشد. به دلیل این که ست کردن رنگ های خنثی بسیار راحت تر از سایر رنگ ها خواهد بود. همچنین باید به نوع مکان و محلی که قصد رفتن به آن را دارید، توجه کنید. به عنوان مثال برای رفتن به جلسات اداری و مجالس رسمی بهتر است از پیراهن هایی با چهارخانه های ریز، کوچک و یک رنگ استفاده کنید. پارچه های چهارخانه از الیاف مختلفی بافته می شوند که برخی از آن ها برای استفاده در زمستان و برخی مناسب فصل گرم تابستان هستند. جالب است بدانید نه تنها ابعاد چهارخانه های پیراهن، بلکه رنگ مورد نظرتان، بر درست و خوش فرم نشان دادن اندام شما تاثیرگذار هستند.

بهتر است افرادی که قد کوتاه و یا اندام چاقی دارند، از چهارخانه های ریز با رنگ تیره استفاده کنند. افرادی که قد بلند و اندام لاغر و خوش فرمی دارند، از چهارخانه های درشت با رنگ های روشن استفاده کنند. اما این بدان معنا نیست که افراد با وزن بالا نمی توانند چهارخانه های رنگ روشن بپوشند. تمام این موارد به سلیقه و علاقه افراد بستگی دارد.

پیراهن چهارخانه سورمه ای

بهترین طرح های چهارخانه برای ست کردن لباس

در بین طرح های مختلف برای ست کردن پیراهن چهارخانه مردانه، یک طرح بسیار مورد پسند اکثریت آقایان قرار گرفته است. این طرح، چهارخانه های درشت با رنگ هایی مانند قرمز و مشکی، سبز و مشکی، زرد و مشکی و غیره است. این رنگ ها و این ابعاد از چهارخانه ها بسیار مورد پسند آقایان به خصوص افراد جوان قرار گرفته است. از طرفی ست کردن این رنگ ها با شلوار هایی به رنگ های تیره که معمولا همه آقایان دارند، بسیار راحت تر است. ضمن این که این رنگ ها اندام مردان را خوش فرم تر و قد آن ها را بلندتر نشان می دهند.

 

ست کردن پیراهن چهارخانه با دورس مردانه

 

ست پیراهن چهارخانه مردانه با شلوار لی

برای ست کردن پیراهن چهارخانه مردانه با شلوار لی هم باید دقت زیادی داشته باشید. البته تقریبا می توان گفت پوشیدن همه پیراهن های چهارخانه مردانه با شلوار لی بسیار جذاب و زیبا خواهد بود. زمانی که رنگ شلوار لی با ترکیب رنگی پیراهن چهارخانه شما هارمونی داشته باشد، ست بی نظیری را خلق خواهید کرد. از طرفی برای زیبایی بیشتر می توانید کفش، کمربند و سایر اکسسوری های مردانه خود را نیز با آن ست کنید. به یاد داشته باشید ست کردن به معنای آن نیست که همه لباس ها و اکسسوری هایتان به یک رنگ باشند. برخی از رنگ ها شاید به ظاهر در کنار هم زیبا نشوند، اما در استایل شما تغییرات شگفت انگیزی را ایجاد می کنند. بهتر است از ست این نوع بالاپوش با شلوار اسلش دمپا گت استفاده نکنید.

 

ست کردن لباس چهارخانه با شلوار لی

 

ست پیراهن چهارخانه مردانه با استایل اسپرت

ست پیراهن چهارخانه مردانه در بین مردان بیشتر برای ایجاد یک تیپ یا استایل اسپرت کارایی دارد. درصد کمتری از آقایان در محیط ها و مجالس بسیار رسمی از پیراهن های چهارخانه استفاده می کنند. نکته ای که حتما باید به آن عمل کنید، این است که زمانی که استایل اسپرت دارید، نباید پیراهن چهارخانه خود را داخل شلوارتان قرار دهید. معمولا دوخت پیراهن های چهارخانه اسپرت کمی متفاوت تر از مدل های رسمی است. مثلا در پایین پیراهن هلال یا دوخت های متفاوتی می زنند تا جذابیت آن را بیشتر کنند. با وجود این مدل از طراحی، بیرون گذاشتن پیراهن مردانه چهارخانه از شلوار بسیار جذاب و شیک خواهد شد.

 

پیراهن چهارخانه برای استایل اسپرت

 

پیراهن چهارخانه با تیشرت

یکی دیگر از مدل های ست پیراهن چهارخانه مردانه ترکیب آن با تیشرت است. به این صورت که دکمه های جلوی پیراهن مردانه را باز بذارید و تیشرتی هم رنگ و یا متضاد با پیراهن خود بپوشید. بستن تعدادی از دکمه ها از پایین و باز گذاشتن برخی از دکمه های بالایی هم می تواند استایل زیبایی را ایجاد کند. طبیعی است که باید تیشرت های ساده و تک رنگ را برای پوشیدن در زیر پیراهن های چهارخانه انتخاب کنید. می توانید پیراهن های چهارخانه آستین کوتاه و یا آستین بلند بپوشید.

 

پیراهن چهار خانه با تیشرت

 

می توانید در زیر پیراهن مردانه هودی و سویشرت مردانه جلو بسته بپوشید و کلاه آن را بیرون از پیراهن مردانه قرار دهید. این ست بسیار مورد علاقه نوجوانان و جوانان در فصل های سرد است. حتی می توانید آستین بلند پیراهن را به شکل های خاصی تا بزنید. برای این کار می توانید از فروشندگان ماهر کمک بگیرید تا مدل های مختلف تا زدن آستین بلند پیراهن ها را به شما آموزش دهند.

 

  • الهام آریان
  • شهریور 21, 1402
  • 491 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...