مدل لباس برای مردان چاق | نکاتی مهم در استایل مردان شکم دار

در این مقاله به ویژگی های یک تیپ شیک و مدل لباس برای مردان چاق و شکم دار میپردازیم. پیدا کردن یک لباس مناسب، کار زیاد آسانی نیست به خصوص اگر به شخصیت و تیپ خودتان اهمیت دهید. در صنعت مد، برندهای مختلف جهان برای راضی نگه داشتن طیف گسترده ای از جامعه و بالا بردن تعداد مشتریان خود تنوع محصولاتشان را چه در انواع محصولات و چه در سایزهای مختلف بالا میبرند.

شاید برای تولیدی ها و برندهای خیلی از کشورها این موضوع رایج نباشد که از یک محصول به عنوان مثال یک نوع پیراهن تا 10 سایز مختلف تولید کنند، اما برندهای خاص و فروشگاه های بزرگ گاها از یک نوع لباس از سایز اسمال تا 8ایکس لارج تولید و عرضه بازار میکنند. در کشور ما این مدل فروشگاه ها کمتر به چشم میخورند اما تک تیشرت سعی دارد تنوع محصولاتش را در دسته البسه سایز بزرگ بالا ببرد تا افراد بیگ سایز دیگر دغدغه خرید لباس نداشته باشند.

مدل لباس مردان چاق

مردان چاق چگونه لباس بپوشند؟

استفاده از رنگ تیره برای لاغر دیده شدن

افراد شکم دار اگر میخواهند لاغر به نظر برسند، بهتر است که از لباسهای رنگ تیره استفاده کنند. اگرچه این یک امر اختیاری و کاملا سلیقه ای است اما رنگ روشن باعث بزرگنمایی میشود. البته استثنا هم وجود دارد مثلا زمانیکه در تابستان کنار ساحل وقت خود را میگذرانید ترکیب یک پیراهن هاویی و یک شلوارک رنگ روشن ست فوق العاده ای است. اما در کل رنگ تیره برای افراد چاق بیشتر توصیه میشود. بیشتر تولیدکنندگان پوشاک رنگ مشکی را رنگ تیشرت مردانه برای افراد چاق میدانند. یک اصل در طراحی وجود دارد که اگر میخواهید قسمتی از فضا را بپوشانید با رنگ مشکی آن را دیزاین کنید. تیشرت سایز بزرگ با طرح رنگی هم همین تئوری را دارد، شما در نگاه اول فقط یک طرح زیبا میبینید و بقیه قسمتهای تیشرت که مشکی است به چشم نمیاید.

لباس مردان شکم دار

 

لباس مشکی مردان چاق

 

لباس روشن مردان چاق

 

راهنمای لباس مردان شکم دار

 

مردان چاق بالاپوش با راه راه افقی نپوشید

نکته دوم و بسیار مهم این است که بالاپوش اعم از پیراهن، تیشرت و یا کت با راه راه افقی نپوشید. مخصوصا این لباس به هیچ عنوان مناسب مردان چاق و کوتاه نمیباشد. خطهای افقی روی لباس شما را پهنتر نشان میدهد و اگر قد کوتاهی نسبت به وزنتان دارید پوشیدن این نوع بالاپوش قدتان را کوتاه تر و شکمتان را درشت تر نشان میدهد.

برعکس خطهای عمودی و طرحهایی با طول بیشتر و عرض کمتر انسان را استوارتر نشان میدهد. خطوط در طراحی معنا و مفهوم خاص خودشان را دارند. خط افقی نشانه استراحت کردن است و خطوط عمودی نشانه ثبات و پایداری است.

 

تیشرت راه راه افقی مردان چاق

 

استفاده از پلیور یقه هفت برای لاغر دیده شدن

در شش ماه دوم سال که هوا سردتر است ضخامت لباسها هم بیشتر میشود که این سبب چاقتر دیده شدن افراد درشت اندام میشود. در این طور مواقع بهتر است از دورس و پلیور یقه هفت استفاده کنید. بالاپوش یقه هفت عرض شانه را کوچکتر و قد را بلندتر نشان میدهد و در فصل پاییز و زمستان یکی از بهترین مدل لباس برای مردان چاق میباشد. اگرچه هیچ چیز به انداره هودی لش طرفدار ندارد.

در شش ماه اول سال که تیشرت اصلیترین معیار تیپ اسپرت آقایان است هم میتوانید از تیشرت یقه هفت استفاده کنید. اما با توجه به تجربه، آقایان از تیشرت سایز بزرگ یقه گرد بیشتر از هر مدل یقه ای استقبال میکنند. اگر هم به پیراهن علاقه دارید پیراهن یقه انگلیسی همان حالت هفتی را دارد و بر تن مردان تپل بسیار خوش کپ است.

 افراد چاق لباسهای خیلی گشاد نپوشند

تئوری استایل لش از اینجا میاید که افراد با پوشیدن لباسهای گشاد اندامشان را مخفی میکنند. این موضوع برای مردان شکمدار هم صدق میکند، غالبا دوست دارند زیر لباس شکم و پهلوهایشان مخفی شود و این موضوع کاملا طبیعیست. اما گشادی لباس نباید از یک حدی بیشتر شود چراکه باعث میشود شمارا درشتتر از آنچه هستید نشان دهد.

 

لباس گشاد مردان چاق

 

 شلوار مناسب مردان چاق

با توجه به نکته های بالا درباره لباسهایی که مردان را لاغر نشان میدهند گفتیم متوجه شدیم که باید در انتخاب سایز تعادل رعایت شود در واقع لباس نه خیلی تنگ و نه خیلی گشاد باشد. در رابطه با شلوار سایز بزرگ مردانه هم به همین شکل است. بهترین استایل برای مردان چاق تیپ کژوال و اسپرت است.

 

شلوار مردان چاق چطور باشد

 

در این استایل بیشتر از شلوار جین و شلوار اسلش استفاده میشود. تیپ کژوال با شلور اسکینی برای تپلها به هیچ عنوان پیشنهاد نمیکنیم. افراد با پایین تنه تپل بهتر است شلوار جین کشی دمپا راسته استفاده کنند. شلوار جین راسته اسپرت بالای پا را جمع میکند و به ساق پا نمیچسبد این امر باعث میشود پاها کشیده تر دیده شوند.

 

پیراهن شلوارک مردان تپل

 

تیپ اسپرت با شلوار اسلش برای مردان چاق

از آنجایی که با بالا رفتن وزن بدن، تعرق هم بیشتر میشود مردان شکمدار به لباسی علاقمند هستند که به بدن نچسبد و با پوشیدنش احساس راحتی کنند. یکی از مزیتهای شلوار اسلش همین موضوع است. کمرکش بودن شلوار اسلشها و ست پذیری بالایی که دارند باعث شده به یکی از پرطرفدارترین مدل لباس برای مردان چاق تبدیل شوند. در فروشگاه تک تیشرت شلوار اسلش تا سایز 6ایکس لارج جین  کشی دائما شارژ میشود. بهترین رنگ شلوار اسلش رنگ زغالی است که به راحتی با هر رنگی ست میشود.

  • الهام آریان
  • شهریور 3, 1402
  • 696 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...