پیشنهاد هدیه روی پدر | برای روز مرد چی بخریم؟

 

خرید هدیه برای روز پدر

 

ما همیشه به دنبال مناسبتی هستیم که اطرافیانمان را شاد کنیم. چندی پیش به مناسبت روز مادر همه به دنبال هدیه برای مادر و همسر خود بودند. ولی الان با نزدیک شدن روز پدر، هدیه گرفتن برای آقایان دغدغه همه آنهایی است که میخواهند عزیزانشان را خوشحال کنند. تو این مقاله چند پیشنهاد داریم برای هدیه روز مرد و بررسی کنیم که بهترین کادو برای روز پدر چیست؟ اما قبل از آن تاریخ دقیقش را بررسی میکنیم.

روز مرد یا پدر روزی هست که ما باید به عزیزانمان یادآوری کنیم که برای ما با ارزشند و چه بهتر که این را با دادن یک هدیه اعلام کنیم . بهترین روش برای نشان دادن علاقه و محبت به شخصی ، بعد از به زبان آوردن آن دادن هدیه است. و به دلیل دغدغه و درگیری هایی که پدران و آقایان در روزمره دارند بهتر است حتما این روز را به خاطر داشته باشید، و با هدیه دادن حال آنها را بهتر کنید یک روز خوب را برایشان بسازید.

تاریخ دقیق روز پدر سال 1402

روز جهانی مرد در تقویم میلادی 25 ژانویه 2024 است. اما کشورهای اسلامی هر سال روز ولادت حضرت علی را که مصادف است با پنجشنبه 5 بهمن 1402روز پدر اعلام میکنند. در واقع دلیل این که روز مرد در ایران ثابت نیست اختلاف تقویم قمری و شمسی است.

قیمت خرید هدیه برای روز پدر و روز مرد :

قیمت یکی از معیار های خرید کادو روز مرد هست که باید در نظر داشته باشید. در فروشگاه ما میتوانید قیمت مناسب را در کنار کیفیت عالی تجربه کنید. تمام مدلها با قیمت و اندازه دقیق در سایت ثبت شده اند. معمولا نسبت به ارتباطی و نزدیکی که با شخص داریم معیار خریدن هدیه ها متفاوت هستند. مثلا هدیه ای که برای برادر و همکارتان میخرید باهم یکی نیستند و قطعا حساسیت بیشتری روی هدیه برادر و یا پدرتان دارید حتی ممکن است اصلا قیمت آن برای شما مهم نباشد‌.

 

هزینه های لازم برای خرید هدیه روز مرد

 

بهترین ایده برای کادو روز پدر

مطمئنا هیچ هدیه ای نمیتواند جبران کننده زحمات پدران باشد. پدرها همیشه کم توقع هستند و با کوچکترین کادویی خوشحال میشوند. ایده های زیادی برای کادو دادن به آقایان وجود دارد که این موضوع کاملا به شخصیت و سلیقه هر فرد بستگی دارد.

به عنوان مثال برای کسی که اهل مطالعه هست کتاب و کسی که ورزشکار است کفش و لباس ورزشی هدیه ای قابل قبول میباشد. پس قدم اول برای خوشحال کردن کسی روحیه و شخصیت او را بررسی کنید.

بهترین ایده ای که برای کادو روز پدر در فروشگاه تک تیشرت میتوانیم به شما بدهیم لباس است. لباس متناسب با شخصیت پدر و یا هر مردی که میخواهید او را خوشحال کنید. در پایین این مقاله چند پیشنهاد داریم که به راحتی میتوانید این محصولات را  سفارش دهید و چنانچه نیاز به راهنمایی داشتید به شماره 09372767212 در واتساپ پیام دهید.

پیراهن مردانه

اولین پیشنهاد ما برای هدیه روز پدر پیراهن مردانه است. معمولا پدران عادت به پیراهن دارند و از پوشیدن پیراهن لذت میبرند. و چون روز پدر در فصل زمستان و بهمن ماه هست میتوانید از پیراهن های کشمیر و پشمی چهار خانه برای خرید استفاده کنید. در فروشگاه تک تیشرت انواع پیراهن های چهار خانه خارجی و پیراهن های جین موجود هستند.

شما میتوانید این پیراهن های چهار خانه را برای پدر ، همسر و برادر خود انتخاب کنید چون برای هر سنی مناسبند. اما برای انتخاب پیراهن های جین که حالت اسپرت دارند باید سن را در نظر بگیرید و اگر سن بالا تر از ۵۰ سال باشد ممکن است پیراهن جین انتخاب مناسبی نباشد. لینک زیر شما را به صفحه پیراهن مردانه راهنمایی میکند. پیراهنهای جین که مشاهده میکنید برند زارا و کشمیرها برند جچس میباشند.

 

پیراهن مردانه روز پدر

خرید پیراهن مردانه

سلانیک یقه گرد مردانه

این مورد را از این رو پیشنهاد دادیم که یکی از پرفروشترین محصولات در فروشگاه تک تیشرت هست. کیفیت بسیار بالایی دارد و به دلیل تک رنگ و ساده بودن مورد پسند تمامی سنین هست. رنگبندی بسیار جذابی دارد و متوانید نسبت به علاقه فرد به هر رنگی این لباس را انتخاب کنید، همینطور بافت و لطافت آن بسیار عالیست.

کاری بسیار با دوام در برابر شست و شو هست. باید اینطور گفت که لباسی است که به هیچ عنوان خراب نمیشود. به راحتی قابل ست شدن است و در سه فصل پاییز ، زمستان و اوایل بهار قابل استفاده است. دورس های یقه گرد را به صورت تک و به همراه کت و کاپشن میتوان استفاده کرد. جنسی ظریف در عین حال گرم دارد. لینک زیر تصویر شما را برای خرید به صفحه مورد نظر راهنمایی میکند.

 

سلانیک یقه گرد روز پدر

خرید دورس مردانه

هدیه روز مرد برای دوست و آقایان جوان

۵ بهمن فقط روز پدر نیست بلکه روز مرد است روز همه مردان و پسرانی که در زندگی ما نقش مهمی دارند و برای ما عزیز هستند.  اگر به دنبال هدیه برای برادر و دوست جوانتان  هستید یک پیشنهاد خوب برای شما داریم.  همانطور که از اسم سایتمان پیداست تخصص ما فروش انواع تیشرت است. تیشرت های ساده بیسیک ، تیشرت های لش و لانگ ، تیشرت سایز بزرگ ، تیشرت کلاهدار و تیشرت های جدید و بروز مناسب تمام سلیقه ها همه و همه در فروشگاه تک تیشرت وجود دارد.

شما میتوانید متناسب با سلیقه و استایل فرد مورد نظر ، یک تیشرت بسیار عالی برای هدیه دادن انتخاب کنید. تیشرت های ما تماما از جنس نخ پنبه هستند و کیفیت بی نظیری دارند. علاوه بر اینکه جنس سبکی دارند میتوانید آنها را بارها بشویید و ببینید همچنان مثل روز اول با کیفیت هست.  میتوانید هر سایز و رنگی که خواستید را در فروشگاه ما ببینید و به راحت  ترین حالت خرید کنید.

پیشنهاد میکنم حتما روی لینک بزنید و مدلها رو ببینید.

 

هدیه روز پدر تیشرت

خرید تیشرت لش

 

خرید هدیه روز مرد برای نامزد :

خرید برای نامزد کمی متفاوت هست. باید نسبت به سن شخص و مبلغی که برای هدیه در نظر دارید هدیه ای انتخاب کنید. میتوانید گزینه های بالا را انتخاب کنید به همراه کفش یا شلوار ، و یا ست کمربند که مطمئنا هزینه بر هست. یا میتوانید تیشرت ست انتخاب کنید و دو عدد تیشرت با طرح دلخواه خود را برای ست دو نفره بخرید. و یا سلانیک یقه گرد که بالاتر به آن اشاره کردیم به دلیل رنگهای شاد و خاص بهترین گزینه برای ست کردن هستند . که البته این در این موضوع باید سن و علایق را حتما در نظر بگیرید. برای زوج های جوان ست کردن لباس گزینه ی خوبی است.

 

خرید هدیه روز مرد برای نامزد

 

خرید هدیه روز مرد برای دوست پسر :

چیزی که خیلی در خرید برای دوست پسر معیار قرار می‌گیرد،  قیمت محصولی هست که انتخاب می‌کنند. بعضی ها دوست دارند بهترین و گران قیمت ترین کادو را برای دوست پسر خود بگیرند ، و بعضی ها دوست ندارند زیاد هزینه کنند که این موضوع کاملا شخصی هست. در تک تیشرت   با کمترین هزینه میتوانید برای دوست پسر ورزشکار خود ، آستین حلقه ای یا کاور ورزشی های خاص و طرح دار ارزان قیمت بخرید و او را خوشحال کنید. حتما به توضیحات بالا توجه کنید، ما خرید دورس و هودی را هم به شما پیشنهاد میدهم، به جرات میتوان گفت یکی از پر کاربردی ترین و جذاب ترین لباس برای مردان هودی هست.

 

خرید هدیه برای دوست پسر

 

چند پیشنهاد برای خرید هدیه روز مرد :

۱ . خرید ادکلن : 

شاید شنیده باشید که عطر و ادکلن باعث جدایی می‌شود،  باید اشاره کنم که چنین چیزی صحت ندارد و قطعا وهم خرافات است. ۹۹ درصد مردم از ادکلن استفاده می‌کنند و به آن علاقه دارند، بعضی ها معتاد ادکلن خریدن هستند و وقتی به آنها ادکلن هدیه دهید بسیار خوشحال میشوند. ادکلن میناتوری جیبی مردانه ۲۵ میل هدیه ای کوچک و ارزنده برای کسانی که دوستشان دارید. شما میتوانید رایحه اصلی ادکلن های معروف و گران قیمت را با هزینه ای کمتر و کیفیتی عالی و قیمت مناسب تهیه کنید و هدیه بدهید. چند ادکلن خوشبو و معروف مردانه را در اینجا معرفی می‌کنیم که میتواتید با خیال راحت آنها را بعنوان هدیه روز مرد و پدر انتخاب کنید. مثل بلو شنل، بلک افغان، آمواج، هوگوباس و …

 

خرید ادکلن برای هدیه روز پدر

 

۲ . خرید لباس : 

که در بالای مقاله بصورت ریز و تخصصی توضیح دادیم.

۳ . کارت هدیه یا پول نقد : 

پول نقد یا کارت هدیه هم یک گزینه خیلی مناسب برای هدیه دادن هست. ولی اگر دوست دارید آن شخص شما را به یاد داشته باشد حتما سعی کنید یک هدیه برای اون بخرید و از پول نقد استفاده نکنید. وجه نقد معمولا برای افرادی که شناختی روی آنها نداریم و سلیقه و شخصیت او را نمی‌دانیم  مناسب است.

 

وجه نقد هدیه روز مرد

 

 

 

 

  • الهام آریان
  • بهمن 11, 1401
  • 673 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...