کیف زنانه مناسب با انواع مانتو بلند و کوتاه و یا مانتو کتی

کیف زنانه حالتی دارد که اگر نباشد نبودن آن حس نمی‌شود اما اگر باشد بسیار تاثیر گذار خواهد بود و حالا ست کردن آن با بقیه لباس ها می پردازیم. خرید مانتو خودش یک فرایند جداست اما بعد از خرید مانتو باید کیف مناسب آن را هم تهیه کنید تا بقیه اجزای استایل شما ست شود.  ابتدا باید رنگ مانتو را انتخاب کنید که معمولا در فصول سرد رنگهای گرم و تیره و در فصول سرد رنگهای سرد و روشن پر کاربردتر هستند و این موضوع برای کیف و کفش و غیره هم صادق است. نکته دوم قد و سبک مانتو هست که باید مورد توجه قرار گیرد. و بعد به دنبال کیفی باشید که استایل شما را کامل کند و به جذابیت شما کمک کند. باید ببینید مانتوی شما جلو بسته هست و یا جلو باز و اینکه آیا این مانتو اسپرت، اداری و  یا مجلسی هست ؟ قد مانتو و نوع دوخت آن هم ملاک انتخاب کیف شما هست. اینها نکات مهم و کاربردی برای خرید کیف زنانه مناسب هر نوع مانتو هست.

کیف زنانه با مانتو بلند :

ست کیف با مانتو بلند کار سختی نیست و فقط چند نکته ریز دارد که باید آنها را رعایت کنید تا یک خانم شیک و با کلاس شوید که به لباس پوشیدن خود اهمیت میدهد. اگر مانتو بلند را برای استایل دانشگاه یا اداره تهیه کردید بهتر است کیف دوشی زنانه بزرگ و یا کوله پشتی استفاده کنید تا وسایل مورد نیازتان را به راحتی حمل کنید. در مراسم های رسمی و شیک تر باید کیف پاسپورتی دوشی و یا کتابی را با مانتو بلند استفاده کنید و در استایل اسپرت با مانتوی بلند زنانه هم کیف دوشی اسپرت کوچک را انتخاب کنید. همگی اینها را بدانید و در نهایت نسبت به رنگ و استایل مانتوی خود کیف مناسب را تهیه کنید. مانتوی بلند بیشتر برای خانمهای قد کوتاه مناسب است اما ممانعتی برای استفاده همه خانم ها ندارد.

 

کیف کتابی با مانتو بلند
کیف کتابی با مانتو بلند

 

کیف مناسب با مانتو کوتاه :

امروزه مانتوهای کوتاه  بیشتر مد هستند و به نوعی ترند شدند، بنابراین ست کردن کیف زنانه با مانتو کوتاه یکی از دغدقه های بزرگ خانم ها هست. انتخاب اندازه کیف به اینکه مقصد شما کجاست و چه وسایلی نیاز دارید خیلی بستگی دارد اما بهتر است در استایل زنانه با مانتو کوتاه از کیف های کوچک مانند کیف شب و دستی و کیف پول زنانه و یا انواع متوسط آن استفاده کنید تا ظراوات خود را حفظ کند . کیفی که بند بلند دارد اما می‌توان آن را دستی هم استفاده کرد. معمولا وسایل زیادی برای رفتن به مراسم ها و دورهمی های دوستانه نیاز ندارید پس بهتر است کیف سایز بزرگ استفاده نکنید، این کار باعث می‌شود که تیپ شما گران تر و بروز تر دیده شود.

 

کیف پاسپورتی سفید مناسب با مانتو کوتاه
کیف پاسپورتی سفید مناسب با مانتو کوتاه

 

کیف با مانتو پانچ :

مانتو پانچ یا خفاشی نوعی زیر بغل زیادی دارد ، شما باید به این موضوع دقت کنید و کیف زنانه بزرگ و یا متوسط که بند کوتاه دارند را انتخاب کنید. سعی کنید بند بلند کیف را روی دوشتان نندازید تا پارچه پانچ شما را بد فرم نکند. این شرایط برای مانتو عبایی هم صدق می‌کند البته با این تفاوت که مانتوی عبایی را بیشتر برای مراسم های رسمی میپوشند و بهتر است اگر به مراسم خاصی میروید از کیف پاسپورتی کتابی بدون بند استفاده کنید.

 

کیف زنانه مناسب تیپ اسپرت :

یکی از راحت ترین تیپ های زنانه تیپ اسپرت هست که البته استایل  چند نوع دارد، ما در اینجا برایتان توضیحات مختصر و مفیدی آوردیم.

شما میتواتید در استایل اسپرت خود از هودی و شلوار استفاده می‌کند، که بهتر است برای این استایل کیف کوچک و خیلی ریز انتخاب کنید چون قرار نیست کیف شما خیلی پر از وسیله باشد و به دلیل داشتن جیب در هودی و شلوار شما نیاز مبرمی به کیف جادار ندارید.

یا اگر تیپ اسپرت شما طوریست برای محل کار است، گزینه درست کیف اسپرت زنانه بزرگ است. کیف هایی که جای زیادی دارند و در عین حال اسپرت هستند و شما نگران ست شدن آن با بقیه لباسهایتان نیستید.

 

کیف کمری با مانتو جلو باز :

کیف کمری را بهتر است برای مانتو های جلو باز یا بلوز و شلوار استفاده کنید. کیف کمری را زیر مانتو ببندید. همچنین می‌توانید مانتو را بپوشید و کیف کمری را مانند کیف دوشی بصورت کج روی مانتو بیاندازید‌. حتما رنگها را بدرستی کنار هم قرار دهید.

با مانتو کتی چه کیفی مناسب است؟

نوبت به مدل کیف مناسب برای مانتو کتی می‌رسد. مانتو کتی دو نوع اداری و اسپرت مجلسی دارند‌ که در نوع اداری مانتو بلندتر است و در نوع مجلسی کوتاه تر که با توجه به این نکته ها بهتر است در مانتو کتی اداری از کیف دوشی زنانه که جادارتر است استفاده شود. اما در مانتو کتی اسپرت و مجلسی کیف پاسپورتی و دوشی کوچک را انتخاب کنید.

 

کیف مناسب مانتو کتی
کیف مناسب مانتو کتی

 

کیف چه رنگی با مانتو سفید ست کنم :

رنگ سفید رنگی خنثی  هست مانند مشکی، کرم و که با تمامی رنگها قابلیت ست شدن را دارد، البته ست کردن کیف با مانتو سفید باید بر پایه دیگر لباسهای شما باشد تا با هماهنگی رنگی یک ست خاص داشته باشید. مثلا مانتو سفید را با شال و کیف سبز ست کنید و یا اینکه با کفش و کیف سبز. ( در اینجا رنگ سبز برای نمونه آمده و شما هر رنگی را میتواتید جایگزین کنید )  بهتر است برای ست سفید از دو یا سه عامل دیگر برای ست کردن بهره ببرید. اینگونه نتیجه بهتری خواهید گرفت و حس بهتری به تیپ خودتان پیدا خواهید کرد.

 

کیف با چی ست میشود؟

در استایل زنانه ‌کیف نقش مهمی را ایفا می‌کند و جزئی از اکسسوری های واجب برای خانم ها بشمار میرود  که انتخاب آن نسبت به سایز شخص و و رنگ استایل او متغیر است. غالبا این سوال برای خانم ها پیش می آید که کیف را با کفش ست کنیم یا با مانتو ؟در این سوال بهترین کار انتخاب ست کردن کیف با کفش است چون اگر مانتو و کیف شما ست شود دیگر راحت قابل دیدن نیست و انگار هر دو استتار کردند و زیبایی هیچ کدام به چشم نمی‌خورد. اما اگر کیف و کفش باهم ست شوند نتیجه ی عالی می‌شود، در این سبک هر بصورت جداگانه مورد توجه قرار می‌گیرند و استایل شما زیباتر و شکیل تر میشود.

کیف مناسب مانتو مجلسی :

برای مانتو مجلسی بهترین کیف کیف کتابی و پاسپورتی هست ، که هم مدل پر کار دارد و هم مدل ساده که ترجیحا میتوانید آن را با رنگ مانتو هم ست کنید. کیف مناسب استایل مجلسی معمولا سایز کوچک هست به این دلیل که بیشتر جنبه زیبایی دارد و بهتر است از پر کردن کیف پاسپورتی مجلسی خودداری کنید.

 

کیف مناسب مانتو مجلسی
کیف مناسب مانتو مجلسی

 

در نهایت هر خانمی باید به ظاهر خود اهمیت بدهد کمی وقت برای ست کردن لباس های خود بگذارد، اگر شما با ظاهری شیک در هر مراسمی ظاهر شوید نوع برخورد مردم با شما فرق می‌کند تا زمانی که شلخته و نامنظم هستید. انتخاب کیف یکی از آپشن های استایل زنانه هست و شما با انتخاب درست یک کیف می‌توانید تغییر بزرگی به لباس پوشیدن خود بدهید. سعی کنید حتما از کیف استفاده کنید این کار تاثیر مثبتی روی استایل شما می‌گذارد.

  • الهام آریان
  • آذر 24, 1402
  • 355 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...