استایل با هودی | با هودی چی بپوشیم - تک تیشرت | فروشگاه اینترنتی پوشاک اسپرت

ساختن یک استایل جذاب با هودی در پاییز و زمستان بسیار دلنشین است. همانطور که در مقالات قبلی گفتیم هودی لش پرطرفدارترین لباس پاییزه به شمار می آید اما زمانی که صحبت از ساخت استایل با هودی میشود بهتر است که مدل فیت آن را انتخاب کنیم. در رابطه با تفاوتهای هودی و سویشرت مردانه و زنانه بسیار صحبت کردیم و میدانیم که چه فرقی با هم دارند، امروز در این مقاله بیشتر به هودی جلوبسته کلاهدار و ترکیبش با ایتمهای مختلف پاییزه و زمستانه میردازیم.

با هودی چی بپوشیم

انواع روشهای ست کردن هودی

هودیها بسیار ست پذیر هستند و با کتهای مختلف چرمی و لی و یا کاشن همینطور با پالتو، پافر و پیراهن ست میشوند. به این ترکیب که چند لباس روی هم بپوشیم را استایل لایه ای هم میگویند. استایل لایه ای با تیشرت و پیراهن مخصوصا در فصل بهار بسیار رایج است اما بهترین راه ساختن این ترکیب استفاده از هودی است. معمولا هودی و سویشرت در استایل اسپرت و کژوال استفاده میشود اما گاهی اوقات ترکیبش با یک کت کلاسیک و یا پالتوی کاملا رسمی تضادی زیبا ایجاد میکند که در نهایت باهم استایلی جذاب را خلق میکنند.

ست کردن هودی مشکی

با هودی چی بپوشیم

بارها در فروشگاه از زبان مشتریان عزیز که حضوری تشریف میارند و همینطور دوستان عزیز که در فضای مجازی پیام میدهند این سوال مطرح میشود که : با هودی چی بپوشم؟ ما با توجه به مدلی که انتخاب کردند و استایل بدنی که دارند راهنماییشان میکنیم اما به همه عزیزان این موضوع را میگوییم که سلیقه شخصی مهمترین امر برای انتخاب لباس است و بهتر است در آخر تصمیم گیرنده نهایی خودشان باشند.

ست کردن هودی مشکی تصویر پشت

هودی با پافر

بیش از دو سال است که پافرها بسیار ترند شدند و مشتریان عزیز برای خرید این لباس به فروشگاههای پوشاک مراجعه میکنند. پافرها با متریالهای مختلفی تولید میشوند که از نظر ظاهر و مخصوصا کیفیت تفاوتهای بسیار زیادی دارند. میتوانند آستیندار و یا بدون آستین مانند ژیله باشند. البته در ایران وقتی صحبت از پافر میشود نوع ژیله ای آن مورد بحث است. پافرها را به طور کلی میتوانیم به دو نوع مردانه و زنانه تقسیم کنیم. معمولا پافرهای مردانه کوتاه تر و زنانه ها بلنتر هستند و با هر دو نوع آن هودی ست میشود.

هودی با پافر مردانه

هودی مردانه در واقع اسپرت است و خانوم ها هم میپوشند و با هودی کراپ که مختص خانومها است متفاوت میباشد. در بالاهم گفتیم که اگر قرار است روی آن لایه ای بپوشید  بهتر است فیت باشد نه لش. این نکته را هنگام ست هودی با پافر حتما دقت کنید که حلقه آستین پافر از هودی ای که در زیر آن استفاده میکنید بزرگتر باشد. اگر برعکس باشد و حلقه استین دوری یا هودی زیادی آزاد باشد باعث میشود نمای خوبی در قسمت زیر بغل نداشته باشد. پیشنهاد میکنم از پافرهای دورو استفاده کنید و رنگ یک طرف آن با رنگ هودی یکی باشد.

ست کردن هودی و پافر زنانه

استایل خانومها در این ترکیب متفاوت تر از آقایان است. دو حالت که بسیار مرسوم است : یک ست کردن پافر کوتاه با هودی کراپ و دومین استایل هودی اسپرت با پافر بلند که استایل دوم در کشور ما رایجتر است. حواستان باشد در ترکیب رنگ سه ایتم مهم است، هودی کفش و پافر.

 

ترکیب هودی با کت جین

حدودا 10 سال پس از تولید اولین مدل شلوار جین کت جین هم توسط تاجر آلمانی لویی اشتراوس ثبت شد. در سال 1880 میلادی این محصول به عنوان لباس کار برای کارگران معدن و همینطور گاوچرانها استفاده میشد دلیل آن هم ضخامت و دوام بالای پارچه لی بود. کم کم بعد از چندین سال کت های لی راه خودشان را در جامعه پیدا کردند و پا به دنیای مد گذاشتند. این محصول بینظیر آنقدر فوق العاده است که میتوان ساعتها در موردش صحبت کرد اما در اینجا ست کت جین با هودی را بررسی میکنیم.

هودی با کت جین

بعضی از مدلهای کت جین کلاهدار هستند، پیشنهاد میکنم با این مدل هودی نپوشد چراکه دو کلاه لباس روی هم جلوه زیبایی ندارد. کت لی در رنگهای مختلی تولید میشوند که محبوبترین آنها آبی روشن و زغالی هستند. با کت آبی روشن هودی سفید و با کت جین زغالی بهتر است هودی مشکی و یا سفید ست کنید و از رنگهایی که زیادی بلد هستند بپرهیزید.

ست کردن هودی با پیراهن

جنس اکثر پیراهنهایی که در فصل پاییز و زمستان تولید میشوند پشمی با طرح چهارخانه هستند. ترکیب این مدل پیراهن با یک هودی ساده بسیار جذاب است چراکه پیراهنهای پشمی ضخیمتر از پیراهنهای تترون و نخی هستند، ضخامت و نوع جنس آنها باعث میشود ایست قشنگی در بدن داشته باشند و مانند کت صاف و بدون چین و چروک باشند. همانطور که در رابطه با کت جین هم گفتیم پیراهنهای کلاهدار مناسب ست کردن با هودی نیستند مگراینکه کلاه آنها قابل جدا شدن باشد. حتما به این نکته دقت کنید که اگر پیراهن طرحدار انتخاب میکنید برای این ست، باید هودی ساده و بدون طرح را به عنوان لایه زیرین استفاده کنید.

هودی با پیراهن چهارخانه

پیراهن زیر هودی

استفاده پیراهن به عنوان لایه ای زیر هودی گاها به کار میرود اما خیلیها مخالف این نوع ترکیب هستند. پیراهن زمانی به عنوان لایه زیری استفاده میشود که در استایل رسمی به کار برید اما اینجا استایل اسپرت و کژوال آن هم ست با هودی مطرح است. در این نوع استایل فقط یقه پیراهن قابل مشاهده است پس باید با یک هودی یقه باز بپوشید.

 

استایل با هودی به تنهایی

خود هودی یک بالاپوش کامل است و لذوما نیازی نیست با ایتم دیگری ست شود. ترکیب آن با کت و کاپشن و پافر بیشتر برای روزهای سرد زمستان به کار می آید در حالی که اوایل پاییز هوا آنقدر سرد نیست و یک هودی به تنهایی هم گرمای کافی دارد و هم استایل جذابی را به ارمغان میاورد.

اگر به استایل اورسایز علاقه دارید دستتان باز است برای انتخاب انواع هودی لش و طرحدار و همچنین پشت چاپ.  در فروشگاه تک تیشرت انواع جدیدترین هودیهای لش و طرحدار دائم آپلود میشود. پیشنهاد میکنم مقاله با هودی چه شلواری بپوشیم را بخوانید. در آن بلاگ مدلهایی مختلف ست هودی با شلوار اسلش را توضیح دادیم.

هودی لش نایک

استایل و ست هودی با پالتو

ریشه پالتوها را میتوان از قرن هجدهم و کشور بریتانیا جستجو کرد. در دورانهای مختلف پادشاهی پالتوهایی که از پشم های سنگین وزن ساخته میشدند نشانه وقار و شکوه بودند. با گذشت زمان و گذر از دوران رمانتیک و مدرن پالتوها در دسترس عموم جامعه قرار گرفتند. این لباس بینظیر که در هوای سرد استفاده میشود هم در استایل کلاسیک و هم کژوال کاربرد دارد.

محبوبترین رنگ پالتو مشکی، زغالی، طوسی، کرم و نسکافه ای است و بهترین رنگ هودی برای ست کردن با آن مشکی، سفید و طوسی که رنگهای خنثی هستند میباشد. این توضیحات با توجه به هارمونی رنگ گفته شده و شما با سلیقه شخصی و خلاقیتتان میتوانید رنگها را انتخاب کنید.

  • الهام آریان
  • شهریور 22, 1402
  • 466 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...