راهنمای خرید شلوار اسلش | روش اندازه گیری شلوار - تک تیشرت | فروشگاه اینترنتی پوشاک اسپرت

در دنیای امروز که زمان یکی از ارزشمندترین دارایی ما انسانهاست، خرید اینترنتی کالاهای مورد نیازمان، همانند گوهر گرانبهاییست. خرید آنلاین به صرفه جویی در زمان کمک میکند اما نکاتی را باید مورد توجه داشته باشیم. در این مقاله به نکاتی درباره راهنمای خرید شلوار اسلش میپردازیم.

 

 

راهنمای سایز خرید شلوار اسلش مردانه و زنانه

برای اندازه گیری چند مورد مهم وجود دارد که آنها را در زیر با هم بررسی میکنیم. لازم به ذکر است که قواره هر برند لباس متفاوت است. در خرید اینترنتی لباس هیچوقت به سایز درج شده روی لباس دقت نکنید. به عنوان مثال ممکن است یک شلوار برند لیوایز با عرض 50 سانت در دسته کارهای ایکس لارج همان برند باشد و شلواری با برند اچ ان ام با عرض 50 سانت در دسته لباسهای مدیوم باشد.

در خرید حضوری کمتر کسی به عرض و قد لباس دقت میکند، معمولا مشتریان عزیز با توجه به پیشنهاد فروشنده اقدام به پرو لباس میکنند و به راحتی لباس سایز خودشان را پیدا میکنند. اما در خرید آنلاین پوشاک باید ابعاد دقیق را با متر اندازه گیری کنیم تا به مشکل سایز لباس برنخوریم.

اندازه گیری کمر شلوار اسلش قبل از خرید

در جدول سایزبندیراهنما خرید شلوار اسلش های کمر کش دو عدد را میبینید. یکی عرض کمر در حالت عادی (بدون کش) عدد دیگر عرض کمر در حالتی که کش میاید. کشی بودن کمر شلوار علاوه بر اینکه باعث راحتی میشود، به فری سایز شدن محصول هم کمک میکند. فری سایز به این معنی نیست که به همه سایزها بخورد به این معنا که افراد مختلف با جثه های نزدیک به هم میتوانند از یک سایز این شلوار استفاده کنند.

عرض شلوار اسلش مردانه

اندازه گیری عرض کمر شلوار

شما قبل از خرید اینترنتی عرض کمر یکی از شلوارهایتان که سایز مناسبی دارد را اندازه بگیرید، اگر عدد بدست آمده بین دو عددی که در بالا توضیح دادیم بود، آن شلوار از نظر سایز کمر اندازه شماست.

اندازه قد شلوار اسلش

این سبک شلوار به دلیل کش پایین کار بالای قوزک پا می ایستد. اگر شلوار جین یا پارچه ای خود را اندازه گیری کردید و به عنوان مثال عدد 95 سانت را بدست آوردید شلوار اسلشی که قصد خریدش را دارید باید بین 90 تا 100 سانت باشد. اگر بلندتر باشد پایین شلوار چین میخورد و اگر کوتاهتر از 90 سانت باشد اصلا کپ قشنگی نخواهد داشت.

اندازه عرض ران شلوار

در توضیحاتی که ما مینویسیم برای شلوارها قسمتی برای عرض شلوار از زیر فاق گذاشتیم. متاسفانه خیلی از دوستان به این نکته توجه نمیکنند اما یک معیار مهم که استایل شلوارها را در هر سبکی (کلاسیک یا اسپرت) و هر جنسی اعم از جین، کتان، پارچه ای و… مشخص میکند عرض قسمت ران است. شما میتوانید دور ران خودتان را با متر بگیرید و تقسیم بر دو کنید، بعد با ابعاد لباسی که میخواید سفارش دهید مقایسه کنید. پیشنهاد ما این است که همه اندازه ها را با یکی از شلوارهایی که دارید مقایسه کنید. اندازه عرض ران در شلوار سایز بزرگ مردانه بیشتر از سایز استاندارد و کوچک اهمیت دارد چراکه دوستانی که اضافه وزن دارند دوست ندارند آن قسمت شلوار به پایشان بچسبد.

اندازه عرض ران شلوار

اننتخاب شلوار اسلش با فاق مناسب

دقت کنید که خیلی از انواع اسلش مردانه و زنانه در استایل  لشی استفاده میشوند، از این رو فاق بلندتری نسبت به شلوارهای کلاسیک دارند. پس شاید اندازه فاق نسبت به بقیه معیارهای اندازه گیری اهمیت کمتری داشته باشد اما نکته مهم اینجاست که فاق شلوارهای زنانه از شلوارهای مردانه بلندتر است که شلوار اسلش های فروشگاه تک تیشرت غالبا اسپرت هستند و زنانه مردانه ندارند. ما در تامین اجناس فروشگاه همواره این نکته را در نظر داریم که لباسهای اسپرت پسرانه و دخترانه ارائه دهیم زیرا به راحتی قابل ست شدن هستند.

اندازه فاق شلوار

کیفیت پارچه و جنس شلوار اسلش پسرانه و دخترانه

موضوع کیفیت برای خرید همه چیز بسیار مهم است، اما برای خرید اینترنتی پوشاک مهمترین نکته معتبر بودن فروشگاهیست که خرید میکنید. تنوع پارچه و متریالی که در صنعت مد و پوشاک استفاده میشود چنان بالاست که اگر در این کار حرفه ای نباشید به سختی خوب و بد آن را تشخیص میدهید. مخصوصا زمانی که به صورت آنلاین خرید میکنید و تنها یک تصویر از محصول دارید.

بعد از انتخاب فروشگاه معتبر باید دقت کنید که شلوار را برای کجا و چه استایلی نیاز دارید. مثلا شلوار اسلش ورزشی برای تابستان بهتر است که جنس دورس دو نخ یا دورس لاکرا پنبه  باشد، اگر هم در زمستان استفاده میکنید بهتر است دورس سه نخ باشد. از پارچه بنگال هم برای تولید اسلش مردانه و زنانه بسیار استفاده میشود که پیشنهاد میکنیم دقت کنید بنگال پنبه باشد نه بنگال اسپان. پارچه بنگال پنبه کاملا کشی است و حتی موقع چسبیدن به پا پوست بدن را اذیت نمیکند. برعکس بنگال اسپان باعث تعرق بدن میشود ولی به خاطر قیمت پایینش طرفدارانی دارد.

شلوار اسلش با استایل لش بهتر است از جنس لی و کتان باشد. در استایل خیابانی لباسها گشادتر از استاندارد هستند و به بدن نمیچسبند، همین امر باعث میشود در کل سال مورد استفاده قرار بگیرند. در تک تیشرت شلوار اسلش جین با طرح های مختلف موجود میکنیم که در دسته بندی خودش میتوانید مشاهده فرمایید. با توجه به راهنمای خرید شلوار اسلش حالا میدانید چه شلواری برای شما مناسب است.

انتخاب تیشرت مناسب برای شلوار اسلش

اگر استایل لش دارید شلوار اسلشی به گشادی تیشرتتان انتخاب کنید. دقت کنید که نسبت رعایت شود. تیشرت مردانه لش با شلوار تنگ و یا برعکس، تیشرت تنگ با شلوار گشاد دید بسیار بدی دارد. با توجه به اندازه هایی که در قسمت توضیحات هر محصول گذاشتیم میتوانید ثبت سفارش کنید و چنانچه هر گونه مشکلی در انتخاب سایز و یا ست کردن داشتید، میتوانید به شماره پشتیبانی تک تیشرت در واتساپ پیام دهید تا همکاران ما راهنماییتان کنند. برای راهنمای خرید تیشرت مردانه میتوانید به صفحه بلاگ تک تیشرت مراجعه فرمایید. دوستانی که تک تیشرت را میشناسند به این موضوع آگاهی دارند که پوشاک سایز بزرگ مردانه تخصص ماست از این رو شلوار های سایز بزرگ و تیشرت سایز بزرگ مردانه را با یک سرچ ساده  در سایتمان میتوانید پیدا کنید.

  • الهام آریان
  • مرداد 28, 1402
  • 543 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...